h1

3 saker..

april 27, 2007

Jag har blivit utmanad av SheCat och jag som älskar utmaningar tackar givetvis Ja! :)

Tre saker som skrämmer mig:

  • Att någon ur min närhet ska ryckas bort
  • Världen vi lever i många gånger
  • Att tappa kontrollen..

Tre personer som får mig att skratta:

  • Mamma
  • Barnen
  • Barnens pappa

Tre saker jag älskar:

  • Våren
  • Tysthet
  •  Stressfria dagar

Tre saker jag hatar:

  • Stress
  • Kalla dagar
  • Missbruk

Tre saker jag inte förstår:

  • Hur man kan skada andra
  • Varför saker heter just det de heter..
  • Hur jorden kom till..

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

  • Datorn
  • Colaburk
  • Ett paket kex

Tre saker jag gör just nu:

  • Skriver detta
  • Lyssna på Lillaängels andetag
  • Fundera

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

  • Få ett barn till
  • Resa till egypten
  • Köpa hus

Tre saker jag kan göra:

  • Hjälpa andra människor
  • Ha kul tillsammans med barnen
  • Njuta av livet

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

((Jag hoppar över den!))

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

  • Att stressa mindre
  • Hur man blir energisk
  • Mer allmänbildad

Tre favoriträtter:

  • Lasange
  • Hazzelbackspotatis och fläskfile
  • Mammas potatisgratäng

Tre personer jag utmanar:


Andra bloggar om: Utmaning, frågor,

3 kommentarer

  1. Jag antar utmaningen! :-)


  2. Bra frida :)


  3. vad mysig blogg du hade!
    ska lätt fortsätta läsa den :-D



Lämna en kommentar