h1

Lång helg!

maj 3, 2009

Helgen har varit bra men LÅNG!

Vet inte varför just denna helgen har känts så lång. I fredags var jag hemma och tog det lungt, hade tristess samtidigt och hittade inget roligt att göra. Lördagen jobbade jag en dubbeltur, vanliga fall brukar den turen gå ganska fort men igår kändes den meterlång och jag var trött, tröttheten gick inte över fast jag höll mej igång och flytande i 12 timmar på jobbet. Idag har dagen känts precis lika lång som både fredagen och lördagen. Nu väntas en ny vecka och det ska faktiskt bli ganska skönt. Det är skönt med helg men om helgen ska vara så här lång jämt hade man kunnat hoppa söndagen.

Denna veckan står det inget jobb på schemat iallafall utan jag har tur/otur så ringer ingen denna veckan utan att jag får samla krafter till nästa helg istället då jag har hela helgen, dubbelturer lör/sön.

756729gb7u1nzadq

5 kommentarer

  1. Jo men visst har det varit en lång helg. En dag extra gör mycket =) Jag jobbade lite i fredags men bara 3 h så det kändes ju knappt. Dags för en ny vecka som börjar med jobb. 8,00-19,15 är tiderna som gäller för mig i morron men sen är jag ledig igen =)
    Ha de’ gott o kram på dig =)


  2. Det är iaf helgerna som ger mest pengar, så det ska du ju vara glad över :)


  3. Kanske lite lagom jobb hade varit lagom med tanke på den kommande helgen…


  4. Ja helgen var lång. Ändå hade jag att göra hela helgen så jag förstår inte varför den kändes så lång.
    Hoppas din måndag vart fin nu Kram Linda


  5. At last some raniatolity in our little debate.



Kommentera

