h1

Dålig uppdatering..

maj 15, 2009

Jag vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera min blogg den sista tiden. Har egentligen inget att skylla på, har bara inte haft varken tid, lust el ork. Har jobbat ganska mycket den sista tiden, varit ganska trött och haft en grym huvudvärk hela tiden. Men nu har jag läst mej till att jag förmodligen lider av järnbrist. Så idag ska jag åka in till apoteket och köpa järntabletter och C-vitamin. Jag reflekterade aldrig att huvudvärken kunde komma av graviditeten eftersom jag aldrig kände av något av just huvudvärk när jag väntade flickorna. Annars flyter graviditeten på som normalt, jag vet att ni vill se uppdaterade bilder från v.13 till v.18 som jag går in i nu, men grejen är den att magen stannade upp och jag är inte större än vad jag var i v.13. Tyckte själv att det var lite konstigt, men kan tydligen bli så att man blir stor direkt och sedan stannar det upp.

När jag väntade flickorna bar jag aldrig på oros känslor över att det barnet inte växer som det ska eller att det skulle födas med andra skador vid födslen,men nu tycker jag att jag är orolig hela tiden. Kan inte vänta tills jag ska på ultraljud om 1½ vecka så att man får se att allt är okej så att man slipper bära på oros känslorna. 

Nej nu ska jag masa mej härifrån och hjälpa sambon att städa lite..

1112756y3xt5wrn22

15 kommentarer

  1. Usch huvudvärk är jobbigt. Hoppas du blir av med den snart och dina tabletter hjälper dina värden att gå upp. Om inte vill jag bra rekomendera dig att be dem kolla din B -12 så du inte har brist där för är det så kan du käka järn tills det rinner ur öronen på dig du blir inget bättre för det. Många missar det helt och mår dåligt i onödan så det är ett lite tips inför framtiden om du inte mår bättre av järnet.

    Ha nu en fin helg Kram Linda


  2. har saknat dina inlägg lite…)) kram


  3. har också saknat dina inlägg… allt är säkert jättebra med bebben..! Varje graviditet är ju olik den förra man gick igenom – men kanske är det en liten kille den här gången?! ;)

    Kram!


  4. När jag väntade vårt tredje barn blev jag lite nojig och tänkte ”kan det verkligen går bra tre gånger” men det kan det! Ingen graviditet är den andra helt lik!
    Kram och lycka till på ultraljudet!


  5. Hua det där känner jag igen….jag hade världens noja med sista narnet…massa ideér om ditten och datten…är det för att vi blir äldre tro???

    Kommer att gå fint med din nya bebis!!!!! Njut nu istället finaste Marra!

    Kram på dig!


  6. Hoppas det inte är något farligt med graviditeten då! Men om de säger att de är som de ska ändå så ere väl så. Jag vill med bli gravid, får väl se vad som händer i slutet av året ;)

    Den där bilden du har här i slutet av inlägget, fan vad snygg! Den tänker jag skriva ut och grunda på, snygg tatoo juu! :D


  7. hej min blogg är låst nu men ge mig din mail adress så kommer jag bjuda in dig


  8. kanske ska säga att min är smedgatan1@hotmail.com


  9. Läste dina inlägg om Övernaturligt. Spännande!


  10. Hejsan, undar så vart du tagit vägen. Hoppas inget har hänt. Saknar dina inlägg.

    Kram Linda


  11. Hej saknar en update från dig är allt bra =) kram


  12. Hej,
    Har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna en påse med valfri smak med miniskorpor om du vill vara med i den!?
    http://sweetkay.blogg.se/2009/june/vinn-miniskorpa.html

    Har även en utlottning av en ny bloggdesign.

    Mvh Linda


  13. m du mailar mig på smedgatan1@hotmail.com så kan jag lägga in dig som läsare på min blogg


  14. HALLÅ!! SKÄRPNING HÄR! Vart har du tagit vägen?


  15. Besök gärna denna nya sajt som på ett enkel och lättförklarat sätt är till gagn för många sjuka.

    http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/kannetecken-prover-celiaki.html



Kommentera

