h1

7 miljonärer.

februari 16, 2007

Ja jag vet, jag är sen när det gäller filmer, men nu har jag iallafall sett den. Filmen 7 miljonärer.Vad ska man säga? Den var sämre än jag förväntat mej. Men den var inte dålig. Hela filmen är byggd på lögner, lögner och åter lögner.

Det är skrämmande likt verkligheten, för vem som helst kan göra vad som helst för pengar. Men sedan spelar filmen över lite väl mycket mot slutet och det blir till en dålig terminator kopia. Men annars var filmen bra. Helt klart sevärd..

Om Man inte har för höga förväntingar på filmen innan man tittar på den, kommer man kanske finna vissa delar av filmen som är roliga.

Betyg: 2,5 av 5

En kommentar

  1. Jag har sett den och det var inte mycke att hurra för anser jag! Sköt om dig nu och ha en trevlig helg!
    Vicke
    http://www.vicke.be/min_blogg.htm



Lämna en kommentar