Archive for 12 februari, 2007

h1

Välkommna in i min nya blogg :)

februari 12, 2007

Fördelen med att skaffa en ny blogg är många. För tillfället hittar jag inget negativt att börja en ny blogg. Jag vet att antalet läsare kommer att minska, men det är både på gott och ont. Men ett mindre antal läsare kommer det att vara betydligt mycket lugnare och mindre hetsiga debatter.

De läsare som tycker om en för den man är, kommer att vara kvar. De läsare som inte läser en så ofta kommer att försvinna. Och man får en chans att framför allt börja att skriva på blankt papper igen.

Vissa inlägg som jag har skrivit, kommer jag att flytta över hit. Inlägg som för mej är viktiga. Inlägg som jag känner att jag vill kunna länka till senare för de har en stor betydelse i mitt liv. De inläggen kommer jag att publicera här. Enbart för min egen skull. Inlägg som jag inte vill ska försvinna, utan som jag vill ha med mej.

Men jag känner redan att jag kommer att trivas här. Så välkommna in i min NYA blogg!

h1

Första blogginlägget!

februari 12, 2007

Så!

Nu har jag gjort om allt, men mitt nick som jag vill ha. Eftersom jag trivdes så med namnet på bloggen på den förra bloggen, Och jag vill att det ska kännas rätt från början, startade jag om allt och började om. Eftersom jag ändå inte kommit så långt i den andra bloggen kände jag att jag ville göra såhär.

Så, nu är jag här, under rätt nick och ska starta om allt från börjar.
Nu känns allt rätt..

Ny blogg och ny start!