h1

Det kommer en tvåa på Twilight!

december 29, 2008

Det kommer som väntat en tvåa på twilight och jag kan säga att jag blev skitglad när jag läste det. Problemet är bara att man får vänta sjukt länge innan den kommer, för den kommer inte förrens år 2010. Alltså om 1½ år ungefär kanske. Vet ju inte i vilken månad den filmen släpps. Men som jag skrev tidigare var det som upplagt för en tvåa när den slutade.

twilight2

Filmen heter New Moon och det är tydligen samma skådespelare i den vad jag kan se och det är positivt för jag hatar när de byter skådespelare i tvåan, det förstör hela filmen. Jag brukar aldrig tycka att tvåan är lika bra som ettan så det kommer att bli mycket intressant att se om denna filmen med håller måttet. Men det får vi ju tyvärr vänta med ett tag. Än så länge får vi hålla oss tillgodo med ettan. Och har ni inte sett den, tycker jag ni ska se den!

twilight1

4 kommentarer

  1. Oh vad jag blir glad nu!
    Lääääängtar till 2:an!!!!!!!!!!!!!!!
    Synd att det dröjer så länge!
    ^__^


  2. Hehe de borde ju komma fyra filmer eftersom det är fyra böcker :))) Can’t wait.


  3. Såg filmen igår (bara för att se hur kass den var)
    men blev riktigt förvånad och kunde inte sluta se på den. Är inne på min 3:de gång nu och den är fortfarande lika bra, bara måste se 2:an :D


  4. du har precis räddat min dag! såg den idag och var bara tvungen att direkt kolla om det skulle komma en två! riktigt jävla bra om det är samma skådespelare! det gör hela filmen!!



Lämna en kommentar