h1

Twilight (2008)

december 21, 2008

Twilight (2008)

Handling: Bella byter skola och i den nya skolan möter hon Edward som till en början verkar hata henne, men det visar sej sedan att han åtrå henne. De börjar utveckla en vänskap som sedan blir till kärlek. Men det finns ett hinder i vägen och det är att Edward är vampyr.

Motivering: Det finns så mycket att säga om denna filmen. För det första hatar jag vampyrfilmer, men efter att ha sett denna fick jag en ny toppfilm. För detta är absolut en film som är så bra att man kan se den 2 gånger och jag har väldigt svårt för att hitta såna filmer. Det är inte många filmer jag kan göra det med. Den är så vackert gjord, man riktigt ser hur deras kärlek växer fram genom att de bara tittar på varandra. Kärleken är så stark i denna filmen upplever jag. Jag blev inte besviken av denna filmen, och det bästa av allt är att den är upplagd för en tvåa, så jag hoppas verkligen att det kommer en tvåa av denna filmen.

Betyg: 5 av 5

11082257_gal

10 kommentarer

  1. Om du gillade filmen måste du läsa boken, den är om möjligt ännu bättre (tycker jag^^,)


  2. Sv; tackar gumman=) Lennox tackar för din fina komplimang=)


  3. Ja (: twilight också, åh ska det kommer en tvåa(:


  4. Har sett den och den var bra!


  5. Den vill jag se när jag kommer ner till er :D


  6. Då kanske man skulle se den ändå, fast jag har hört att boken är så mycket bättre! ;)

    Önskar dig en underbar 4:e advent! =) Kram


  7. Syrran och gubben har tjatat om denna. Skall se den nån dag. Jag gillar varmpyrfilmer så vi får väl se vad jag tycker om denna.

    Hoppas din helg vart fin Kramis Linda


  8. Åhh den vill jag oxå se! Kanske ska vara olagliga och tanka lite!

    Hoppas allt är väl med dig annars efter allt strul och att du hittat julstämningen!

    Många kramar från lilla mig!


  9. […] 2010. Alltså om 1½ år ungefär kanske. Vet ju inte i vilken månad den filmen släpps. Men som jag skrev tidigare var det som upplagt för en tvåa när den […]


  10. Oj det var ord och inga visor det



Kommentera

