h1

Mina 7 BÄSTA bloggar!

augusti 26, 2008

Tänk vad lite kan glädja så mycket! Tonårsmorsan hade nominerat min blogg och jag blev så glad.

Tack snälla! Nu är det min tur och här är reglerna:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated

Tonårsmorsan

Bounty66

suzanita

Trollhare

Znogge

Turez

Machuna

Detta var mina nominerade utan inbördes ordning.

8 kommentarer

  1. Åhhh tack! Va glad jag blir!!!! Du är för gullig!

    Ska göra detsamma så fort jag hinner….

    Kram på dig!


  2. Ååååh, så gulligt :) Kram!


  3. Naaaw tack tack :D


  4. Åhh gulle deeeej!

    Blir så glad att du gillar min blogg!
    Har haft en liten dipp å funderat på att pausa eller lägga ner min, men nu kom lusten tillbaka igen ;)

    Kram på dej!


  5. meh! min blogg som är så trist.. vardagliga tråkiga ting som händer mig.. men jag är rörd.. tack gumman…..

    kramar till dej…


  6. Tack, Marra! Vad kul att du nominerat min blogg också. Hoppas bara inte det betyder att jag måste göra en ny nominering? ;-)

    Kram!


  7. […] några veckor sedan så fick jag en I Love Your Blog av Love or Hates! Nu när jag varit bortrest så kommer jag hem och hittar ännu en av dessa från […]


  8. Hello där!

    Nu har du fått en utmärkelse av mig!!!

    Hoppas allt är bra med dej!

    Kramis!



Lämna en kommentar