h1

Jag är INTE udda :-)

augusti 25, 2008

Jag har fått en bloggutmaning utav suzanita. Jag tror jag gjort denna innan men gör den igen. Jag ska berätta 5-7 udda saker om mej själv. Och nu får man verkligen tänka till.

1. Jag trodde jag var den enda som tyckte om att tvätta men suzanita var visst likadan :-)

2. Jag bär alltid olika strumpor på varje fot.

3. Jag går alltid i långarmat, (även sommaren)

4. Jag älskar grillchips med dilldipp.

5. Jag gråter alltid till kärleksfilmer.
”Bloggare som blir ”tagna” ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn… Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information”.

Jag utmanar ingen denna gången, men ni som vill göra den får gärna göra den :)

4 kommentarer

  1. Jag som nästan alltid går i kortärmat! Även på vintern:-)


  2. Hm… Jag som bygger hela min blogg på hur udda jag är borde kanske lista saker som gör mig normal? ;)


  3. […] är normal. Jag ÄR normal! Berätta fem till sju udda saker om dig själv, utmanar Love. Jag vänder på utmaningen och säger istället: berätta fem till sju normala saker om dig […]


  4. […] även mina andra utmaningar som jag skrivit om samma sak.. Här och […]



Kommentera

