h1

Look at me!! :-)

juli 11, 2008

Jag läste suzanitas blogg, hon hade skrivit om en bloggutmaning.. Blev så glad att lilla jag fanns med på listan.

Hon skrev såhär:

Marra:   Hon skriver om sitt liv (lite anonym, vet inte hur hon ser ut) men hon är cool och är inte rädd för att ta en bloggfajt!

Och hennes beskrivning på mej var faktiskt väldigt passande. Det är nog precis sån jag är. Jag vet även att jag är skitdålig på att lägga ut kort på bloggen, egentligen finns det ingen anledning mer än lathet till det. Jag visste att det fanns kort på mej på bloggen men hittade bara de korten ifrån Elmia när jag festade i våras. Men ska finnas mer, så jag ska bjuda er på en rad olika kort.. Nya som gamla. Några riktigt nytagna kort på mej har jag inte, men ska ta så fort jag kan så ni få se min fina piercing med..

Det nyaste på mej!!

2 år gammalt kort!!

Oxå ett 2 år gammalt kort på mej!!

Jag var tvungen att plocka korten ifrån en hemsida jag har på nätet nu eftersom vi raderat precis allt på våran datorn eftersom vi fick virus i den. Så alla gamla kort ligger i en annan dator för tillfället. Men ska ta nya kort på mej snart, när jag orkar och har tid :-)

Men såhär Suzanita och ni andra som inte visste hur jag ser ut.. Såhär ser jag ut.. Vad det som ni trodde?

11 kommentarer

  1. Jag var helt övertygad om att du skulle vara blond! Fråga mig inte varför!
    Ha en bra lördag!


  2. Vilken är din naturliga hårfärg? Jag har ”vetat” att du skulle vara mörkhårig, det var min första känsla av dig. Fast annars… Du är mycket sötare än vad jag trodde!


  3. Trollhare>> Det allra första kortet är taget för bara någon månad sen och det är min nartuliga hårfärg.
    Tack!! :)
    Men nu har jag färgat det svart igen :)


  4. Jag trodde som Znogge, att du skulle vara blond…
    Men brunetter ääger! ;)


  5. Söta du!
    Alltid kul att ”gissa” hur nån ser ut….du ser inte ut som jag tänkt mig. På nåt sätt har jag föreställt mig dig som svarthårig? Ja jag vet. Jag har inte huvudet på rätta stället…he he he

    Kul att få ett ansikte till ditt sätt att skriva ialla fall…

    Kram på dig o ha en fin dag/


  6. Tjeeenare!

    Finns höksbilder åt dig på min blogg nu!

    Tog nya foton…för din skull hehehehe


  7. Tjeeenare!

    Finns köksbilder åt dig på min blogg nu!

    Tog nya foton…för din skull hehehehe


  8. När jag tänker på dej så ser jag din ängel-logga.
    Å nu när jag såg dina foton så är du ju söt som en ängel oxå!!

    Kramiz!


  9. På tal om utmaningar… kolla in min blogg så ser du att du har blivit utmanad av mig. :)


  10. jag har äntligen fått jobb!! Men vad ska jag blogga om nu??


  11. Hallå där sötnos är det så du ser ut…

    Många kramar



Lämna en kommentar