h1

5 saker under 2009!

april 22, 2009

Jag har blivit utmanad av Wtfdc att lista 5 saker jag ska göra under 2009.  Denna utmaningen var inte lätt, den krävde huvudarbete eftersom jag egentligen inte är en människa som planerar speciellt mycket framåt i tiden. Men jag ska göra ett försök.

1. Jag ska föda en liten bebis någon gång i oktober. Jag har bf den 26 oktober men eftersom det är ett planerat kejsarsnitt så kommer det att bli bf ca 2 veckor före 26 oktober. Detta är väll den största händelse som kommer att ske för mej under detta året. Så därför börjar vi att lista den.

2. Vi har planerat in en liten mini tripp till Ölands djurpark i sommar eftersom jag jobbar så mycket i sommar vill vi ändå ge barnen något av sommaren. Så under 3 dagar ska vi ta in på camping på Öland och bara njuta med barnen.

3. Jag ska under sommaren försöka lära mej bokföring så att jag kan hjälpa till med bokföringen i min styvpappas företag. Eftersom jag ska gå hemma under ett år känner jag att jag kan försöka hjälpa till med det ibland för att fylla ut tiden lite.

4. Jag ska utöka trädgårdslandet och även så lite grönsaker i år igen. Förra året kände jag att det var för litet och att jag inte kunde så hälften av det som jag ville ha sått.

5. Jag ska under detta året växa ännu mer som människa och samla på mej mer erfarenhet av livet. 

Jag utmanar i min tur Znogge, Turez, Suzanita, Lotta, Elina

710546t4u1vd2n5m

8 kommentarer

  1. Å men å,då kommer du få din bebis nästan på min födelsedag :) (15e)

    Gillade spec 5an, det är något vi alla borde göra :)


  2. wow vad mycket du har framför dej….den första punkten måste vara spännande…en ny familjemedlem=)


  3. tack :) va skoj med en bebis:) lycka till :)


  4. Bra lista!! Kanske det blir BF på Tildis 2-årsdag! Hon föddes den 12/10-07, men hade BF först den 28/11-07

    Kramis


  5. Bebis och Öland och trädgård, det låter som ett gäng härliga planer! Kram!


  6. Jättebra saker du tagit upp. Och en bebis dessutom. Det är inte dåligt det.


  7. sv: nej hon är ganska speciell!!


  8. Åhh, grattis grattis!
    Det var då inte dåliga ting du hade där heller. :)



Kommentera

