h1

Internets baksida!

april 21, 2009

Dn la ut en annons på en sida som heter Bodycontact.com. De la ut en falsk annons och låtsades vara en 18 åring tjej. På bara 3 timmar hade de fått 271 svar. Svar från äldre män som erbjöd hur många olika sexuella tjänster som helst. En del erbjöd sexuella tjänster för pengar. Det här är internets baksida om något, de sätter ut lagar om fildelning m.m. Kanske borde de sätta ut större resurser på att fånga de som säljer sej el köper sex på internet.  Sexhärvorna & koppleri härvorna bara ökar på internet och det är skrämmande hur många ”gubbar” det finns som sitter där ute på dessa sajter och raggar yngre tjejer. Män som säkert nattar sina barn på kvällen och kryper ner brevid sin fru på natten. 

Det finns en överflöd på dessa män på internet, det blir deras tillhåll om dagarna att jaga unga tjejer att ha roligt med. Nu säger jag inte att alla män är gifta, utan det finns säkert lika många män som är desperata och inte är i ett förhållande redan. Men det är ett stort problem. Om det fanns 271 män som svarade på denna annonensen på just den sidan, hur många mer män på alla andra sidor finns det då? Skrämmande tycker jag.

Om de skulle förbjuda något på internet borde de börja med att förbjuda dessa sajter som uppmanar att köpa sex el. sälja sex. Även om de inte uppmanar dem till detta i text så blir det ju så undermedvetet när man har såna här sajter tillgängliga på internet.

132906xue9f4d03u

8 kommentarer

  1. Sv. Taack :D


  2. SV: ja den är sjukt bra, se den :)


  3. Ja, tyvärr Internet har en del mörka baksidor också.

    Och det är så skrämmande att det finns ”gubbar” som sitter där ute på dessa sajtr och raggar yngre tjejer.
    det finns många barn också som råkat illa ut på det sättet.
    Det är väldigt skrämmande.

    Jag tycker också det borde läggas mera resurser på att komma åt dessa sajtr och män.
    Kram


  4. Min syster är medlem där och jag gjorde ungefär samma sak som dn. Jag la ut en vanlig sida. För man skapar sig en profil dit de andra medlemmarna kan skriva om det känner för sig. Och det är en sexsida där själar möts för att prata om de ”Tabu”belagda ämnet eller utbyta humaniska safter som man så fint kan kalla det. Swingers har väl alla hört talas om? Par som går till ett ställe å ha sex med andra. Det får man, så länge ingen får betalt för det. De är väl ungefär så den där sidan ska gå till, antar jag.

    Jag har alltid undrat vad min syrra gör på den där sidan så jag skapade mig en egen. Med hjälp av henne. Och ja, efter bara en timme hade man flera hundra män. En del ville fylla på min mobil om jag bara sa åt dom, var dominant och sträng. En del ville ha sex på en fotbollsplan då deras barn spelade fotboll längre bort osv.. Helt sjukt. Jag visade min pappa och han blev helt förfärad. Så vi skickade några skämt till baks till några. Jag läste inte ens en fjärde del av mejlen. Gubbar som hade bild på sina nedre delar. Äckligt och vidrigt. Men det är ju ingen som har tvingat mig å besöka sidan. Den sidan är till för de som tycker att sånt är okej.

    Den sidan har säkert bidragit till det den egentligen inte står för. Att man får betalt för sexuella tjänster, man som kvinna. Köpare och säljare. Det är ett lätt ställe, alla är ju så öppna vad det gäller sex. Det är visst inget man ska hymla med där. Helt fritt å tänka och göra som man vill. Fast de har ju förhållningsregler. Frågan är bara om de följs…. USCH.


  5. Såna sidor är skit. Och jag kan bara hålla med dig. `Förbjud den typen av sidor.

    Hoppas du har det fint annars? Kram


  6. Läste precis den artikeln, det är vansinnigt skrämmande! Det är ju så man blir mörkrädd så många äckel det finns därute!

    Å, Du är utmanad ;) http://wtfdcom.blogspot.com/2009/04/5-saker-jag-ska-gora-under-2009.html om du vill ;)


  7. Det finns MASSOR med såna män ute på nätet och det är för jäkligt att det drabbar unga flickor…många av dessa tjejer känner sig säkert uppvaktade också och kan trilla dit ordentligt :/


  8. Usch vad hemskt!



Kommentera

