h1

Ni har inte missat något!

april 15, 2009

Ni har inte missat något!

Jag har inte skrivit om bebismagen i bloggen innan el min graviditet eftersom det är så många som vet vem jag är 702985uksjsrpsztirl som läser bloggen nu. Helst av allt hade jag velat vänta lite till med att säga det till allmänheten men eftersom jag inte riktigt kan gömma den längre så var det dags nu. Vem som helst som möter mej ute nu ser ju det klart och tydligt och tänkte då kan jag lika gärna skriva om det nu. Men det har varit svårt att inte skriva om det här. Men har fått bita mej i tungan flera gånger för att inte avslöja det för tidigt.

Bebisen beräknas komma till mitten av oktober så det är ett tag kvar. De första veckorna gick jättesegt, men de sista 3 veckorna har bara rusat fram och magen blev stor på en gång. Jag trodde nog inte från början att jag skulle få en så stor mage så tidigt. Trodde nog det skulle dröja till v15-16 iallafall. Men ack så jag bedrog mej. Jag blev verkligen jätteglad när beskedet kom även om det var omtumlande eftersom jag för flera år sedan bestämmde mej för att bara ha 2 barn.

Det skiljer ju lite i ålder på den med, Ebba är ju 9 år och Nellie är ju 5 år. Men ganska skönt att barnen är så stora när den 3:e lilla skrutten kommer.

20 kommentarer

  1. Jättegrattis!!!


  2. Det var verkligen ingen liten mage så här pass tidigt :-)


  3. å grattis va roligt :)


  4. Aa visst är dom skorna fina =)


  5. GRATTIS!!! :)


  6. Jag blir moster igen i början av oktober.
    TVÅ bebisar att se fram emot då :)

    Kram och good luck!


  7. Grattis vad roligt…om jag vore lite yngre så skulle jag så till på ett till barn.


  8. Tack för din kommentar =)

    Grattis till graviditeten eller vad man ska säga.


  9. Åter igen ett jättegrattis tjejen.
    Och kan tänka mig att det kan vara skönt att dem andra barnen är så pass stora.

    Önskar dig all lycka. Skall bli moster i mitten av oktober så jag ser fram emot den månaden jag med.
    Skall blir moster även i både maj och juni dessutom.

    Hoppas du får en kanononsdag nu Kram


  10. va kul att du är gravid. grattis :D


  11. Hej,

    Jo tyvärr så åkte jag på nått skit men jag vet inte riktigt vad.


  12. Btw, grattis till graviditeten=)


  13. SV: nej nej, den är hur bra som helst. se den! :)


  14. Grattis till er!


  15. Stort GRATTIS!!!!
    Åh, tackar. Kul att fota lite igen.
    Ha en skön kväll!
    KRAM


  16. skönt när de större barnen är så stora att de sköter sej själva ibland.
    även om det blir en omställning.
    robert var 7 år när amanda kom hem från bb….han riktigt stampade runt ordentligt och tog plats =)


  17. Ja, det är nog ganska svårt att hålla tyst om så glada och mysiga saker.
    Om det vore jag skulle jag nog inte kunnat hålla mig länge, utan berättat det i bloggen.
    Kan tänka mig att det också är spännande för Ebba och Nellie att få en liten bror eller syster.
    Kram


  18. men stort grattis vännen! inte vart här på et ttag å totalt missat! underbart ju massa grattis återigen! kramis


  19. GRATTIS till graviditeten!!! Vad kul med en 3e!
    Min dotter kommer också hinna bli 5 år innan lill*n kommer ut i mitten/slutet av oktober.
    Men du, vilken stor mage! Säkert 4-lingar där inne ;)

    Kram


  20. Åh, man får gratulera. Så där ”stor” var jag oxå väldigt tidigt när jag väntade mitt andra barn men den växte inte lika snabbt i halvtid istället. :o)



Kommentera

