h1

Gravid v.13

april 14, 2009

sdc10083

V.13 – Undra hur stor jag ska bli?

20 kommentarer

  1. Ett jätte grattis till dig!!!!


  2. Vilken mysmage det blivit =)
    KRAM !!


  3. GRATTIS
    Jag har totalt missat att du är gravid…åh vad spännande. Blir så glad för dig, jag som varit åskådare i ditt liv så länge vet hur mkt tufft du varit med om. Nu är du äntligen på rätt väg igen.
    Många kramar Bettan


  4. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå BEEEEEEEEBIS…mysigt..)


  5. Det hade jag nog missat helt. Ett jättegrattis till dig tjejen.
    Kanske är det så att det blir som med mig när jag väntade lillan. Växte så det knakade och kände så där jag med. Men det blev inte så stort till slut. För magen växte enormt mkt fram till en viss punkt sen sa det bara stop.

    Önskar dig massor av lycka nu vännen Kramen


  6. VA!!!!!!!!!!!!! Ska du ha BEBIS!!!!! Fan det har jag ju missat!!!!!!

    GRATTIS hjärtat!!!!!! Så skoj….ska bli kul att följa bebiskulan hi hi hi

    Kramet på dig!


  7. Hoppla…är du säker på att det bara är en bebbe???
    *fnissar*
    Härlig mage har du iallafall…
    kramiz


  8. Vilken söt mage du har….och vad spännande !
    Kommer ihåg när jag var gravid med min dotter, och det var så otroligt mysigt.
    Kram


  9. Åh grattis till bebisen i magen =) Aa visst är bilderna fina =)


  10. Villken hälig mage, redan:) Tack, kunde inte låta bli att köpa:) Sj är man i v 30 men det e ju ändå ett tag kvar…


  11. Men oj, grattis!!!! kram


  12. ja det blir nog riktigt roligt :)

    åhh mysig mage.. :) Lycka till!


  13. Nämen GRATTIS :)
    Så skoj!!!

    Därav tröttheten, alltså ;)
    Kram!


  14. Ojsan här var det inte fråga om nån stork inte ;)
    STORT GRATTIS, vad roligt.
    Många lycka till kramar =)


  15. jag gick upp 40 kilo per gång, URK!!!! hoppas du slipper


  16. Vad stor och fin den är…magen alltså! Mina stora var 7 och 8 år när minstingen kom…och det har gått hur bra som helst:)


  17. Meeen åååhhh!

    Grattis tjejen!

    Va kul!!!

    Kraaam!


  18. Va? Va? Va? Hade ingen aning!! Massor av GRATTIS till dig, vännen!! ♥♥♥


  19. Åååå vill ha en till


  20. Åh jag är i vecka tio



Kommentera

