h1

Varit frånvarande..

april 13, 2009

Frånvaroorsak!

Det har varit påsk, en högtid som jag inte själv tycker är så betydelsefull. Skönt att barnen haft påsklov så att man får lite tid att träffa dem. Denna veckan som gått har både varit skön och jobbig. Jag har jobbat hela helgen och varit skittrött när jag kommit hem. Varit sängen direkt när jag kommit hem. Idag är jag ledig på dagen och ska försöka umgås med familjen innan jag börjar jobba igen ikväll. Men det ger ju väldigt bra betalt när det är storhelg så dessa dagar är jag väldigt glad över att jag fick jobba.

Jag har alltså inte gått och dött eller haft bloggtorka, Utan bara jobbat!

698276x85jnnra79

9 kommentarer

  1. Kan tänka mig att det ger en del extra i kassan!


  2. Trist att du var tvungen att jobba hela påskhelgen.
    och kan tänka mig att det var skönt att barnen haft påsklov så ni fick lite tid tillsammans i alla fall.
    Hoppas du får lite ledighet nu efter helgens jobb.
    Kram


  3. Kan tro att det klirrar lite extra! Kan man behöva ibland!

    Jobba inte ihjäl dig bara!

    Kramet!


  4. Då har du haft en väldigt bra orsak :P Jobba ska man så mycket man kan i dessa dagar! :D


  5. Hejsan!

    Så synd att du jobbade hela påsken – lite ledighet också hade jag verkligen unnat dej! För det är ju det som är grejen med påsken, tycker jag. Att man har en massa tid för både socialt umgänge, god mat och andra trevligheter – och för pyssel av allehanda slag som inte har hunnits med innan.

    Men som du också skriver: Lönen en sån här helg är inte att förakta! :-)

    Ha det fint!


  6. Och jag har varit bortrest! Lite synd att du inte fick vila och ha trevligt med familjen:( Du kanske får en dag ledig mitt i veckan då du kan ta igen dig och gosa lite extra med de dina!


  7. Påsken betyder inte så värst mycket här heller. Bara barnen får sina påskägg så är de nöjda =)
    Jag har för en gångs skull varit ledig hela påskhelgen =) Dels för att det inte var min jobbarhelg o sen för att jag jobbade nästan 10 dagar i sträck innan påsk! Jag behövde verkligen denna ledighet =)
    Många kramar på dig !!


  8. Ja men så där är det ibland. Livet rullar på och man har bara inte tid med bloggen ibland.


  9. Har också varit frånvarande. Orkar bara inte :(
    Sliten både kroppsligt och själsligt.



Kommentera

