h1

Tv-serie om Ullared!

april 8, 2009

Jag har aldrig sett färjan på kanal 5. Jag finner inte det programet underhållande. Bara en massa fulla galna människor på en båt. Jag har svårt för fulla människor, så de programet är inget för mej. Nu ska de starta en serie precis som färjan fast om Ullared. Jag finner inte det roliga i det konceptet heller, en massa galna människor som springer runt och handlar bland billiga varor. Vem vill titta på ett sånt program? Jag kan omöjligt tro att det händer så mycket intressant i ett varuhus att de kan starta ett program om det och få tittare att titta på det. Jag brukar åka till Ullared någon gång varannat år och det enda jag sett där nere är människor som handlar. 

ullared_flygbild_2004_07_s

Vd:n för gekås tror att det ska locka mer folk att åka till Ullared. Det tror inte jag, för alla vet redan om att Ullared finns. Och de som bor långt borta får spara pengar för att det ska löna sej att åka dit. Och om de inte gjort det tidigare, varför skulle de göra det bara för att det blir ett tv-program av varuhuset. Låter för mej ganska otroligt. Men om serien slår säger jag Grattis.. Om den inte slår lika hårt som färjan säger jag – Vad var det jag sa?

701393h3xm64quna

6 kommentarer

  1. Locka mer folk? Har dem inte kunder så det räcker redan??

    Ja nej jag kan inte se nöjet i ett sånt program alls.
    Hoppas du får en fin onsdag Kram


  2. Ja, jag har väl lite samma känsla som du.
    Färjan är bara pinsam, och den här serien får jag för mig bara kommer att kännas trist. Men vad vet väl jag??!


  3. Jag tycker inte heller om de programmen… Jag förstår inte ”rent hus” heller…


  4. haha, man kan verkligen göra tv om vad som helst xD

    hihi!


  5. Har jobbat där själv i fem år…det händer nog mer där än folk tror, men är inte säker på att man får se det dock, det blir säkert lite tillrättalagt av vår kära Boris, för han vill väl inte att Gekås skall visa att allt inte är ”gröna skogar” helatiden. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta faktiskt när det gäller detta. men vi får väl se. Hoppas som sagt att de filmar några av alla dom 1500 som jobbar där och hur deras jobbdag är och inte bara ”Fia och Pia som är ute och fyndar” :P


  6. Hej,

    Det är ju banne mig helt klockren TVserie idé. Kolla på ”White trash” svennar som kör 25 mil för att handla shampo. Men det blir ju nästan lyteskomik.

    Cheeeers



Kommentera

