h1

”Titta inte på mej snälla!”

april 3, 2009

bearHar jobbat hela kvällen, det gick bra om man bortser från urinvägsinflammation som jag tydligen dragit på mej. Jag fattar inte detta, mitt immunförsvar är nedsatt till noll. Det räcker någon tittar på mej så blir jag sjuk. Och jag har verkligen inte suttit kallt eller något sånt men ändå lyckades jag få urinvägsinflammation. Jag har ONT, men ska jobba imorgon och blir det värre får jag åka till akuten imorgon.

Nu är jag så trött så jag tror jag stupar snart.. Ska lägga mej på soffan och se ifall det är något bra att titta på innan ögonen stängs och det är dags för sömnen.

11 kommentarer

  1. Stackare….Usch. Krya på dig.


  2. Usch, låter inte trevligt. Hoppas att det går över snabbt och att du inte behöver besöka akuten…
    kramiz


  3. Hoppas att det ordnar sig för dig och att du snabbt blir pigg och frisk! kram


  4. Det där är det väldigt viktigt att du kollar upp och får antibiotika mot om det är bakterier. Vänta inte är mitt tips…


  5. Varma kramar!


  6. Stackare där. Hade en sån där trevlig urinvägsinfektion för ett tag sen. Ont ont ont.

    Hoppas du blir bättre snart nu Kram


  7. Stackar dig! Krya på dig!


  8. Stackare, det som gör så ont! Hoppas det går över snart, men du behöver nog lite hjälp på traven i form av penicellin…hur stavas det egentligen;-)


  9. Nä va tråkigt!!! I det fina vädret och allt!
    Hoppas det går över snabbare än snabbast hjärtat!

    Krya på dig kramar!!


  10. Jag lovar att inte titta på dig… Usch! Det kan inte vara roligt att gå till jobbet och ha sådär ont:(
    Krya på dig!!!


  11. Krya på dig
    Kram



Kommentera

