h1

En löjlig diskussion!

april 2, 2009

I mars 2007 kom en artikel ut i aftonbladet att Jessica Lindgren var gravid. Jag skrev ett par rader om detta då, precis som jag gör med de flesta artiklar som jag tycker är intressanta i dagsläget. Men på det inlägget kom en kommentar från Jessica ungefär 10 dagar senare, jag kollade upp ip-nummret på kommentaren och det kom från spanien. Just då befann sej Jessica Lindgren i Spanien så därför trodde jag givetvis att det var från henne. Om den var från henne är orelevant för tillfället. Igår kom en kommentar på det inlägget.

kommentar

Jag tyckte att den kommentaren var lite konstig, varför bryr man sej om en 2 år gammalt inlägg? Jag förstod givetvis att det inte var mej som anmälan skulle riktas i mot utan den som skrivit kommentaren. Jag svarade nog lite halvspydigt tillbaka på den kommentaren. Men anledningen till att jag gjorde det var för att jag inte ens förstod varför man lägger ner energi på något som hänt för 2 år sedan. Och just ordet att det skulle anmälas tycker jag var lite skrattretande, varför skulle polisen lägga ner tid på en kommentar som någon skrev för 2 år sedan nere i Spanien liksom. Och kommentaren som sägs komma från Jessica är ju inte direkt superallvarlig. Jag svarade iallafall tillbaka..

kommentar2

Sen kom den andra kommentaren & det är därför jag skriver detta inlägg, av just den kommentaren.. Jag vill bemöta den och få den här människan till att förstå en gång för alla att jag skriver om DAGLIGA nyheter från aftonbladet, expressen, DN och svd. När det gått en tid bryr jag mej inte om den nyheten eller det inlägget eftersom det inte är dagsfärskt längre. Det jag finner intressant för stunden skriver jag om. Och för 2 år sedan skrev jag om Jessica pga av att det var en artikel i aftonbladet. Jag bryr mej inte om Jessica och gjorde säkert inte det då heller. Jag hade säkert en åsikt om henne vid det tillfället, men om jag brydde mej vet jag inte om jag gjorde. Jag tog det inte lika stenhårt som hennes fans har gjort om mitt inlägg.

kommentar3

Att folk fortfarande bryr sej om henne så hårt förvånar mej för det inlägget jag skrev har henne fram till nu haft 10.698 visningar. Och det är inte klokt. Jag får fortfarande dagliga träffar i min blogg om henne, jag har sett hennes namn på min första sida på min blogg i 2 år och är fruktansvärt trött på att bara se hennes namn varenda dag. Och det får mej att fundera på hur hon kunde bli en sån stark ikon även om det varit tyst om henne så länge. Varför folk fortfarande lägger ner energi på henne? Det för mej är fruktansvärt obegripligt. 

FINA.. Om du fortfarande bryr dej så hårt att du vill anmäla personen som isåfall utgav sej för att vara Jessica kan du få Ip-numret på den personen som skrev kommentaren.. OM du nu på fullaste allvar tror att polisen bryr sej om en 2år gammal kommentar i ett inlägg som skrevs för över 2 år sedan.. Men om jag ska vara ärlig tror jag bara polisen idoiotförklarar dej.. Men det är upp till dej, vill du ha det så ska du få det.

1742291117

10 kommentarer

  1. Aa visst är bilderna fina =) hur är de me dig? Kram


  2. Men gud vilken soppa, håller med diug, enbart löjligt alltihopa!


  3. Men jösses……


  4. Kan inte låta bli att skratta en smula här nu. Vissa verkar inte ha nåt liv verkar det som. Precis som du säger. Vem bryr sig om ett två år gammalt inlägg och än mindre kommentarer. Och so om det nu inte var från Jessica vad spelar det för roll? Ärligt det är bara skrattretande.

    Kramar till dig


  5. Ja herregud. Att man orkar bryr sig. Jessica har ju en stark personlighet och folk tycker väl att det är intressant och Big Brother stjärnor som inte lever som andra läggs gärna ut i pressen. Nu senast stog det att Jessica var gravid igen och att hon hade flyttat till större. Förstår inte varför det ska vara intressant å skriva om henne i tidningarna längre. Låt henne vara tycker jag (pressen alltså).


  6. Men du milde tid… Två år senare!


  7. Ja jisses, dom filmerna är grymt jobbiga faktiskt…
    Så himla kul att du kikar in hos mig ibland=)


  8. Jo den filmen verkar ju nå grymmt bra, eller förhoppningsvis. Dom andra är ju iallafall det :D

    Jo du nu behöver jag verkligen all hjälp jag kan få, gå in och rösta på mig på Apberget.se så jag vinner spelningen med petter! Och sen kl 16 så är det final och då ska vi svara på frågor inne på chatten! Gå in och hejja på mig då!!


  9. herregud så sjukt!!!!! Nåja, önskar dig en fin fredag i alla fall…kramiz M


  10. Ha ha ha ha ha ha ha….förlåt men jag kan verkligen inte låta bli.

    Puss på dig sötis och ha en mysig kväll!



Kommentera

