h1

Att kunna ta kritik på rätt sätt!

mars 30, 2009

Måste ju faktiskt erkänna att det var riktigt skoj att Mika från Robinson kommenterade mitt inlägg som jag skrev igår. Och jag tycker även att hon växte mycket i mina ögon eftersom hon kunde ta kritik på ett väldigt bra sätt. Jag har2543329342funderat lite över denna kommentaren idag efter att ha läst igenon mitt inlägg igen idag. Tycker det var väldigt starkt av henne att man inte ens ser en gnutta av surhet i hennes kommentar. För jag tror själv att efter att ha läst det skulle jag nog själv blivit en smula småsur, men det är ju för att jag INTE överhuvudtaget är speciellt bra på att ta kritik. Jag har inte hunnit bilda mej en uppfattning alls om henne ännu eftersom det är så tidigt i Robinson än. Men måste ändå få tillägga att hon växte i mina ögon ändå eftersom hon tog sej tid att förklara sin syn i den frågan som togs upp i min blogg. Och förklarade det dessutom på ett väldigt bra sätt.

mika

Så sist av allt vill jag säga TACK för kommentaren och förklaringen!

7 kommentarer

  1. ….gulligt av henne…))


  2. Tack=) Jag vet inte ens själv om jag gillar det.


  3. Haha, ja vilken tjej =)
    Många hade nog tagit inlägget på fel sätt!
    Bra gjort av henne !


  4. Fint av henne att svara så där. Hon visst har hon rätt i att man kan vara liten men ändå stark :)

    Hoppas du haft en bra dag nu? Kram


  5. Det var verkligen stort gjort att svara på ditt inlägg :-)


  6. Jag känner igen mig i henne när det gäller vikten. Jag är liten, men naggande god och mycket starkare än många tror. När jag var i hennes ålder vägde jag 42 kilo utan att vara för mager, men jag var vältränad. Nu i 40-åldern är jag otränad, väger ca 50 kilo och tro det eller ej, bilringarna börjar välla ut runt midjan! ;)

    Mitt mål är att bli vältränad igen, vikten bryr jag mig inte om!!


  7. Såg att Mika skaffat blogg. Kanske har blivit inspirerad ;-)

    http://www.mikasvensson.com



Kommentera

