h1

Förklarar! Varit sjuk!

mars 28, 2009

Jag har varit väldigt off här ett par dagar. Det började i onsdags då en förkylning så gott som flög på mej på kvällen, inte en enda föraning om att man skulle bli sjuk hade man. Sedan började jag frysa och huvudet kändes som bly. För att vakna i torsdags med världens rivjärn i halsen, men possitiv som man är så tror man genast att man ska bli bättre. Frös mest hela torsdagen och huvudvärk, täppt näsa & halsont. I fredags vaknade jag med feber, skulle jobbat men fick ringa in mej sjuk. Var inte alls glad åt detta men vad ska man göra? Sen låg jag på soffan precis hela dagen men undantag för rökpaus och kissepaus. Låg under täcket och vilade hela dagen och kände mej bara allmänt halvt död.

Idag vaknar jag och fått tillbaka energin, mår bra idag. Känner ingen feber, känner lite i halsen och i näsan men känner mej faktiskt pigg, tack & lov för det! Den sista tiden har jag verkligen fått immunförsvar noll. Så fort någon med sjukdom så mycket som tittar på mej blir jag dödssjuk. Och jag brukar annars ha väldigt bra immunförsvar, men inte denna vintern inte. Nu hoppas jag att det är bra med sjukdomar ett tag.

678380b2o5rh7rjb

Och sen undrar jag! VEM STAL MIN VÅR?

6 kommentarer

  1. Vad skönt att du blivit bättre och jag undrar också vem som stulit våren! ;)

    Ha det så gott idag! =) kram


  2. Skönt att du känner dig bättre nu tjejen. Jobbigt att vara sjuk och inget orka.

    Hoppas du får en fin lördag nu Kram


  3. Ibland kan det vara kul men inte i onsdags :P


  4. Kan vara jag för i dag har vi åtta grader varmt! Skönt att du känner dig piggare!


  5. Hej du! :) Om du inte har någonting för dig så kan väl du kolla in dom nya bilderna jag tagit idag :) Jag kallar dom ”Candy Lips” Kolla gärna!


  6. Jag vet inte vilket som är värst att bli ordentligt sjuk och sedan bli bra igen eller gå och vara småsnorig med huvudvärk i veckor?? Jag har gått med det där snoret hur länge som helst och är lätt trött på det nu…
    Och att våren är kidnappad hjälper ju inte humöret heller! Lite vin gör det just nu istället:)



Kommentera

