h1

Robinson 2009

mars 21, 2009

rob_883325l

Robinson 2009

Ikväll är första avsnittet på tv4 med robinson. Jag ska se första avsnittet och ge det en chans. Efter att ha läst om deltagarna så fattar man att de har samlat väldigt många olika och udda människor. Jag kollade på robinson när de började att sända det. Sedan när det höll på år efter år tröttnade man och mot slutet tittade jag aldrig ens på det. 

Något som är säkert är att jag därimot aldrig skulle klara av att vara på robinsons ön mer än ett dygn iallafall. Eller ja jag skulle säkert klara det om jag hade ciggaretter genom hela resan men så fort de är slut skulle jag nog behöva åka hem innan jag gör mej osams med hela gruppen. Jag skulle nog också har väldigt svårt att INTE äta. Palmhjärta är det enda som finns på ön förtillfället, vet inte hur det smakar men det låter som om det smakar skit iallafall.

667226zxdc5wjtr6

4 kommentarer

  1. Jag skulle vilja testa va på ön och se hur länge man klara sej=) Som tur e så röker ja inte eheh
    Hoppas ni har en bra helg=)
    Kram


  2. Ha ha jag skúlle ramla ner och dör efter en timme tro jag nog *S* Men som semester så ja tack.

    Sen är det nog samma för mig jag skulle bli ovän med hela bunten pga av ciggbrist och mat brist för jag blir en grinig dam utan mina cigg jag säga.

    Sov gott nu och mår gott Kram


  3. Ha ha ha jag håller med dig! Jag är oxå alldeles för glad i mat och tro mig! Palmhjärta smakar SKIT!!!!!

    Mysig söndag på dig!


  4. Jag är ett riktigt fan av Robinson. Tittar slaviskt när en ny säsong börjar. I år är det extra roligt för Jarmo är en vän till oss. Ska bli riktigt kul att se om han har sidor vi aldrig tidigare sett. Första avsnittet har nu gått när jag skriver. Tycker det var mycket suck och stön och gnäll bland många av deltagarna. Visst är det extra hårt i år och träsket verkade ju inte nå´n hit, men hallå!!!!!! Solsemester och lata dagar är det väl ändå inte frågan om. Ja, ja fortsättning följer. Må gott.



Kommentera

