h1

Torsdagsreflektion v.12

mars 19, 2009

Torsdagsreflektion v.12

varBlir våren denna veckan!

För denna veckan har verkligen våren tittat på mej. Jag vaknar på morgonen och solen skiner, och det är betydligt mycket lättare att stiga upp på morgonen. Man blir på bättre humör. Hela veckan har lyst precis lika mycket som våren. Jag trodde inte de älskade snödropparna hade tittat fram hos mej, men det hade de och jag blev glad för det är verkligen ett äkta vårtecken!

Mer torsdagreflektioner hittar du här.

22 kommentarer

  1. Snödroppar hör verkligen våren till! =)


  2. Tak för en underbar vårbild! Vårkramar från Stockholm.


  3. Ja, visst är det härligt med vår!


  4. Visst är det underbart! Jag tittade ut i min rabatt igår och såg några små krokusar och då blir man så glad! Ha det!


  5. Åh snödroppar, dem letade jag efter i går när jag tog mitt torsdagsreflektionskort, men icke…så långt har våren ännu inte kommit hos oss.
    Tack för att du delar med dig, och visst är det härligt att känna hur energin återvänder!


  6. Visst är det för härligt !! O solen gör en mycket piggare o gladare =)
    Ha en jättebra dag !!


  7. Ja visst är det härligt att se snödropparna!


  8. Oj det är många som visar bilder på snödroppar. Och de är ju nästan vårens första tecken. Härligt. I morgon är det VÅRDAGJÄMNING i Sverige. Så framtiden är ljus!


  9. Aa visst är hon =)


  10. SV: hehe okej! :) snygg bild!


  11. En passande och uppmuntrande bild! Det har varit många vårtecken hos oss också denna vecka. Härligt som bara den för man längtar…


  12. ja det är underbara tider nu ….härligt med snödroppar och ljuset ljuset som räcker längre och längre varje dag är härligt….


  13. Det är så härligt att våren börjar visa sig :-) Jag bara njuter :-)

    Må så gott !


  14. Du har även gjort lite vårpiffning av bloggen också. Snyggt!!
    Idag var jag också på jakt efter snödroppar…men icke sa nicke, inte en endaste liten vårblomma har jag sett live iår:(


  15. Ja, visst känner man sig bra mycket piggare när solen skiner.
    Lättare att vakna osv.
    Här har det också varit härligt väder ett par dagar.
    Och härligt också att det äntligen är vår.
    Snödropparna är verkligen ett bevis på det.
    Kram


  16. Vilken alldeles underbar bild! Den gjorde mig glad.

    Hoppas du också haft en härlig dag i vårsolen Kramar


  17. Hejsan hoppas din fredag vart fin. Har en sak till dig hos mig här: http://blogg.mustica.se/?p=1894

    Kram Linda


  18. Det är så underbart!

    Speciellt när man hör att lördagen ska bli kanoooon!
    Snödroparna har letat sig fram i min trädgård oxå…sött!

    Du, kör du med Mac?

    Kram!


  19. Åh vad jag vill ha vår!
    Fint foto!


  20. Stek är mycket gott men det är tråkigt att det tar så lång tid att tillaga det.
    Men det kanske det är värt :-)


  21. Jag älskar våren och sommaren och det är så roligt nu när det börjat bli ljusare och mera solsken. Man mår bättre och är gladare!! =)


  22. Visst är vårtecken så alldeles speciellt glädjande… :P



Kommentera

