h1

Utan Ord 16/3

mars 16, 2009

20090312814

Fler foton under Utan ord hittar du här!

15 kommentarer

  1. söt…..


  2. Så söt :) Se lite sol med, fin bild!!


  3. En grann katt!
    Min kärlek till röda katter är mkt stor.

    Ha en skön måndag/ Viola


  4. Burgaren är jätte god.så jag tycket helt klart att du ska testa den en dag..


  5. Fin bild =)
    Ha en fin dag!
    PS. Tycker också låten som vann, var bäst internationellt =)


  6. Det var en liten raring! Och skönt i solen har den också!


  7. go katt.
    jag har grannkatter, som kommer fram till mej när de är ute, då ska det klappas =)


  8. Sicken söting! :-)

    Förr hade vi katter, och de förökade sej då och då… Det var ALLTID en gul kattunge i varje kull! Och oftast en svart, en grå samt en trefärgad också… Och de gula brukade vara allra lättast att hitta nya hem till. Poppis färg!? :-)


  9. Så fin man kan vara.


  10. naw, vilken söt bild!


  11. Söt kisse som njuter i solen!

    Ha en fortsatt fin måndag!


  12. Här är jag. Vsd tycks!


  13. Söööööt! Rent fantastiskt näpen, faktiskt. :)
    Och det säger jag, trots att jag egentligen inte ens gillar katter. ;)


  14. Jättegullig liten pälsig fyrfoting :-)


  15. Katten påminner mig om den jag hade den var mera tigerfärgad. Undrar vad katten har spejat in? Amanda



Kommentera

