h1

Rätt låt vann!

mars 15, 2009

Äntligen vann rätt låt. Jag tror inte att det har varit ett enda år som jag tyckt att rätt låt faktiskt vann. Men detta året blev jag jätteglad för det var verkligen den låten som jag tyckte mest om. Men det var väldigt nära att den där skitlåten snälla, snälla skulle vinna. Jag trodde verkligen att det var helt kört, jag trodde först att jag skulle vara tvungen att skita i att titta nästa år eftersom jag hade lovat det. Men jag kan titta på melodifestivalen nästa år med. :-)

634863h2rd3vn4dr

6 kommentarer

  1. Haha..då hade du tur för af Ugglas höll ju på att vinna ju…


  2. Helt ok för min del men bäst var en annan :-)


  3. Ha ha ha jag gillar ju Snälla snälla nu är inte du snäll snälla snälla, var snäll ;)
    Kram


  4. Hehe! Men de verkade gilla varandra..så som de hånglade efteråt (har sett bilder).


  5. Jag gillade oxå vinnarlåten. Ville kanske inte just att DEN skulle vinna men vem som helst utom Caroline af Ugglas!!!!

    Håller på dig gullan!

    Kram och Godmorgon!


  6. Vi tycker också att rätt låt vann här. Min dotter hatade verkligen låten ”snälla, snälla, snälla” och var mycket upprörd ett tag… ;)



Kommentera

