h1

Trött, trött, trött!

mars 8, 2009

Jag jobbar ju hela helgen men idag var det mycket svårare att stiga upp, igår slog jag upp ögonen och kände mej vaken på en gång. Idag var det lite tuffare, har nog inte vaknat riktigt än tror jag. Jag kommer att vara helt slut imorgon. Helt färdig.. Men har bara morgon passet imorgon sedan är jag klar för denna gången. Men först måste jag klara av dubbelturen idag. Det känns som om det kommer att bli en lång dag idag.. Men man får beta sej av timme för timme så kanske det känns lite lättare. Missade till och med melodifestivalen igår så har inte en aning om vem som gick vidare.

Trött, trött, trött.. Häva huvudet under kallt vatten så man vaknar till någon gång..

613967sqoylfdk8w

7 kommentarer

  1. oooo så fint du har gjort här….kramizz


  2. Stackare! Dubbeltur (eller otur)också =O
    Hoppas dagen går fort,kram =)


  3. Är inne här o kikar varje dag och tänkte lämna ett avtryck denna gången =)
    Bra blogg du har!

    Ha en bra dag o hoppas timmarna går snabbt på jobbet ;)


  4. Oxå trött trött trött… och jobbar oxå hela helgen – kväll igår, kväll idag… dag på måndag *irk*
    Just nu är jag SÅÅÅ less på att jobba skift…

    Kram.


  5. Jobbigt men vad gör man. Skall man jobba så skall man. Hoppas du har det fin trots att du är trött och att du jobbar.

    Massor av söndags kramar Linda


  6. Så snygg din blogg har blivit! Det tyckte jag var uppiggaqnde!


  7. Ja, det är jobbigt att vakna ibland och känna sig tröttare och segare.
    Hoppas att dagen gick bra i alla fall och förhoppningsvis du får lite ledighet efter helgen ?
    Kramar



Kommentera

