h1

Det kallas bloggtorka!

mars 5, 2009

Jag har ingen ork eller motivation till något. Jag hittar inget att skriva om, jag hittar inget som jag vill dela med mej av i bloggen. Jag tror jag har det som kallas bloggtorka. Hittar inga intressanta nyheter att skriva om heller. Fast å andra sidan har jag knappt orka läsa nyheterna. Jag finner inte de rätta orden att skriva med. Jag läser era bloggar men har varit dåligt på att kommentera, hittar inte de rätta orden att fylla med i kommentarsfälten. Hittar ännu mindre orden att fylla med i ett inlägg. Bloggtorka brukar oftast gå över ett tag, helt plötsligt blir man motiverad att skriva igen och hittar hur mycket saker som helst att skriva om.

Mitt liv känns mer stilla nu, det händer inte så mycket i det. Inte mer än vardagliga saker som städning, jobb, äta och sova. Inget intressant med andra ord. Jag kommer igen, jag har gjort det innan. Bara att uthärda och vänta ut tiden. Min blogg kommer att leva igen..

600297y8krvnyajz

12 kommentarer

  1. Det där känns igen!! Har också en sån period då och då, och känner just nu precis samma sak som du, men vi kommer tillbaks med stormsteg så småningom, eller hur?


  2. Känner detdär ibland också. Funderar med jämna mellanrum på att lägga ner bloggen men sen kommer inspirationen tillbaka. Det är så. Blogginspirationen kommer och går.


  3. Oj vad jag känner igen det där…


  4. Oj. ja det där känner man igen. Bara att acceptera. Det går över. En gång bloggare, alltid bloggare(?) ;)


  5. Gull…så känner jag oxå då och då!

    Jag väntar HÄR på dig i allafall!

    Kramar OM!


  6. Jag känner likadant. Ser inte riktigt meningen just nu…men försöker lite ändå mellan varven :)

    Kram på dig!


  7. Jo, det är nog så för många av oss att vissa dagar vet vi inte vad vi ska skriva om.
    Ja, det kallas nog för bloggtorka….
    ett kul ord som hittats på här i bloggvärlden.
    Men rätt som det är kommer motivationen,
    man har helt plötsligt en hel del att skriva om.
    Det är ju så här i livet,
    att ibland händer inte mycket, men helt plötsligt händer en massa.
    Så ta det lugnt…det kommer…och dina bloggvänner finns ju kvar.
    Kram


  8. Jo det där känner jag igen. Och det ger sig efter ett tag.

    Hoppas allt är fint med dig Kram


  9. Inte alltid man finner några ord att skriva. Alla får vi en sådan torka någon gång. Och det är helt acceptabelt, bara du inte gör det till en vana ;)


  10. Så är det ibland:) Hitta på något annat roligt att göra under en tid så ska du se att lusten kommer tillbaka! Man MÅSTE inte skriva varje dag..


  11. Inte helt obekant, nej… Drabbar oss nog alla till och från… Men lusten att skriva brukar återkomma efter ett tag!


  12. Så har vi det alla ibland! :-D



Kommentera

