h1

Utan ord v.10

mars 2, 2009

1

Fler foton i utan ord hittar du här.

17 kommentarer

  1. Sötstrumpor!!!!!!
    Ha ha ha

    Nja får jag väl säga….vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen.
    Hade väl förväntat mig mer faktiskt!

    Kramet!


  2. tack för kommentaren på min blogg :-)
    ja oftast behövs det inga ord till bilderna, bilderna i sej säger tusen ord. :-)

    fina barn, dom kan du vara stolt över..

    ha en skön dag


  3. Näe fy för magsjuka!Usch!


  4. Vilka sötnosar med glimten i ögat =)


  5. Så söta!


  6. Söta barn! :)

    Ha det gott och kika gärna in till mig


  7. Sickna små busungar! Eller??


  8. Ett så otroligt sött foto.
    Kram


  9. Vilka sötnosar, den yngsta ser lite busig ut i blicken:)


  10. Fin bild.


  11. Jättefin blid är det dina tjejer??
    Kram Linda

    Sv: Ja det är det :)


  12. sötnosarna där:O)


  13. Söta..)


  14. Vilka rara tjejer!


  15. Frågor om smink och hår ?
    ställ dom i min frågestund :D


  16. Men jisses så charmiga! Jag är så blödig nu för tiden att jag ögonen tåras av glädje när jag ser dem. :)
    -tönt, jag vet- :P


  17. Vilka fina tjejer du har! Härligt!



Kommentera

