h1

Kontiga drömmar!

februari 28, 2009

Steg upp tidigt, men egentligen gör det inget eftersom vi ska åka till Ullared om en liten stund. Men jag drömde världens sjukaste dröm, klarade bara inte av att ligga kvar i sängen och riskera att somna om och fortsätta drömma samma dröm. Hur kan en dröm vara en madröm men samtidigt inte, eller det var ingen blodig jagade madröm. Men ändå var det en madröm. Helt sjuk hur saker man tänker på undermedvetet kan bli så i en dröm. Där kommer tankarna eller rädslorna upp i en helt annan form. 

Förr brukade jag minnas jämt vad jag drömde, men nu är det väldigt sällan som jag minns. Och ska det vara såna här drömmar så gör det inget om man inte minns. Vissa drömmar blir man helt tagna av för de känns så sanna när man vaknar. Och då vaknar man med en konstig känsla som vägra släppa taget. En konstig oros känsla och allt det bara för en dröms skull. Ska försöka släppa den där sjuka drömmen och gå vidare nu. Klä på mej och se fram emot att få åka och spendera lite pengar istället.

561761ibuq58t9kv

10 kommentarer

  1. Godmorgon!
    Åh, du får ha en trevlig dag i Ullared. Dit kommer man inte ofta.
    Det är lite långt från Stockholm.
    Må gott!
    KRAM


  2. Hoppas att du hittar massor med fynd =)
    Ha en bra dag
    Kram


  3. Ja, i drömmarna kan man verkligen snurra till det rejält när mycket ska bearbetas…

    Hoppas du får en trevlig tur till Ullared med mycket lyckad shopping och fina fynd!


  4. ja detta med drömmar kan verlgen röra till i ens innersta….hoppas du kan släppa drömmen och ha en bra dag i Ullared och hitt amycket fint att shoppa..kram


  5. Usch ja, finns inget otäckare än när drömmar känns verkliga när man vaknar!
    Jag drömmer säkert men kommer fan inte ihåg en enda nu för tiden! Lustigt!

    Mysig lördag på dig gullet!


  6. Jo, det konstigt med drömmar.
    Oftast kommer jag inte ihåg mina,
    eller de förbleknar ganska snabbt på morgonen.
    Men så kommer vissa drömmar som jag kommer ihåg i flera år efteråt.
    Verkligen mysko…
    Drömmar är verkligen ett mysterium.
    Kram


  7. Jag har också haft såna där obehagliga drömmar som jag tvingat mig själv att vakna upp ur. Läskigt!
    Hoppas nu att ni fick mycket roligt inköpt i Ullared.


  8. Mamma var i Ullared igår o hittade lego till Theo som inte fanns nå’nstans i närheten här =)
    Hoppas du fyndar en massa !!
    Otäckt med dessa drömmar har också varit med om det. Man minns inte riktigt vad man drömt utan bara har en obehaglig känsla i kroppen när man vaknar !
    Kram på dig !!


  9. Ja drömmar kan man tyda lite hur man vill tror jag.

    Men du vad sotis jag blev nu för att du skall till Ullared. Vill också men varken tid eller pengar tillåter det just nu.

    Hoppas du hade en kanontripp och hittade massor av skoj saker.

    Kram Linda


  10. Ibland fattar man inte hur hjärnan kan komponera alla dessa underliga drömmar :oO
    Hoppas ni fick en härlig dag i Ullared!!
    Flera år sen jag senast var där och jag längtar verkligen dit igen!!



Kommentera

