h1

Finner det ointressant!

februari 27, 2009

Nu kan jag inte hålla mej länge.. Bryr jag mej om att Victoria och Daniel har förlovat sej? Nej faktiskt inte ett dugg. Är det något som jag finner ointressant så är det faktiskt just det. Precis lika ointressant som om kungen ska pensioneras år 2011 eller om hur många barn de ska få eller när de gifter sej. Likså om victoria ska överta tronen redan 2011 eller inte. Jag kan inte rå för att jag faktiskt inte bryr mej ett dugg om den familjen, jag har aldrig funnit kungafamiljen intressant. Jag har aldrig att mej in i den familjen överhuvudtaget. Kanske beror det på att jag inte förstå vad den familjen gör för sverige som är så stort och så hederaktigt. Att ska vara så överdrivet när det gäller dem hela tiden. Och nu har Victoria till och med fått en egen sida på Aftonbladet, precis som arboga fallet fick. Så nyheten att hon ska förlova sej måste vara så STOR! Förlåt.. men förstår inte vad det är som gör den så stor…

Dagens fråga är Ska kungen avgå efter sin pension och mitt svar är – Bryr mej inte. Känner mej samtidigt väldigt elak när jag erkänner att jag faktiskt inte bryr mej ett skit. Och jag läser inte ens om dem för jag bryr mej så lite.. Man kanske ska bry sej, vad vet jag. Men jag gör det inte iallafall och hoppas ingen dålig karma drabbar mej nu. Och förresten var inte Victoria & Daniel sötare än något annat par som är förälskade och förlovar sej..

544704gqtz6bzx7e

19 kommentarer

  1. Det är väl upp till var och en att tycka vad man vill och säga det med! Själv tycker jag att Victoria är en bra representant för Sverige men jag står inte och faller med kungahuset. Däremot kan jag tycka att hon som alla andra dödliga har en rätt att själv få välja att leva tillsammans med den som hon älskar!


  2. de programmen klarar man sig inte utan :P


  3. Jag hållermed dig, det börjar bli liiite ut-tjatat nu… dags för nya nyheter tycker jag :)


  4. OK, hehe =)

    Ha en fortsatt bra dag!


  5. Det värsta är att de inte gifter sig göränn 2010!! Hur mkt ältande i medierna hinns inte med innan dess? Suck! Ha en fin dag! kramiz M


  6. sva: ja det är sjukt vilken liten goding han är:d


  7. Aa Grey’s & Sjunge himlen som ej går längre.. kram


  8. Skrev fel hehe… Sjunde Himlen ska de stå haha..


  9. Du bryr dig inte.. jag bryr mig egentligen inte, men det var en stor nyhet för folket och median.
    Ha de gott o en trevlig kväll/Pialotta


  10. Jag tycker det är lite hey baberiba över talet på youtube:-)


  11. Ja jag tycker ju att det är överflödigt med en kung…
    Vi har ju regeringen som styr å ställer – vad har vi för nytta av kungen egentligen???

    AbsoluTelly Maggieloo är det andra ”nästet”
    http://www.metrobloggen.se/maggieloo


  12. jasså :O) vilken tur… hehehe, nej jag tycker jag skriver lite väl mycket om mina depp dagar ibland men det var ju därför jag skaffade blogg från början :O) sen tar jag nog bara upp mycket negativt som jag vill ändra i samhället också, men det är ju sånt jag funderar mycket på så det vill jag ju skriva av mej utav också =) tack iaf


  13. mjo :( mina intervjuer med andra bloggare har blivit kopierade ; / o andra ideér från min sida


  14. Jag bryr mig heller inte om detta och inte heller kungahuset i övrigt.
    Hörde på nyheterna att det diskuteras om kungahuset själva ska betala brölloppet
    eller att det ska betalas av skattebetalarnas pengar.
    Vilket jag tycker t.om är omoraliskt.
    Det finns så många som har det jobbigt ekonomiskt, och speciellt i dessa tider
    och dessa pengar kan andvändas på bättre sätt.
    Kram


  15. Jag är inte heller intresserad av kungahuset, men jag tycker det är bra att Victoria får sin ”man av folket”! Det där att kungliga bara ska gifta sej med andra kungliga är ju bara så-å-å stenåldern! Skönt att vi har en kung och en drottning som inte är såna – jag skulle mycket väl kunna tänka mej att vara ”du” med dem! :-D


  16. SV: tack så mycket :) Allt bra med dig då?


  17. Jamen man måste faktiskt inte bry sig om allt sånt där. Bäst att sålla lite också…


  18. Gott,att du tycker så,varför tror du jag driver med kungahuset,är så jäkla trött på att va med och sponsra miljonärer med skattemedel och allt trams som blir,ha en bra helg.


  19. önskar dej en härlig fredagskväll.



Kommentera

