h1

Den rätte för Rosing!

februari 24, 2009

Idag klockan 20.00 på kanal 5 är Den rätte för Rosing. Kanske inte det mest givande programet man kan se på men ska ändå. Jag kan faktiskt inte förstå hur hon efter alla skriverie med olika män och liknande ens ställer upp på ett sånt program. Hon har väll aldrig haft svårt att få tag på killar, hon kan ju knappast vara desperat. Hon sedan tror jag inte alls på att hon hittar den rätte under detta programet. Men kanske den rätte för stunden. 

Ska kanske inte dissa programet än, inte förrens jag har sett det. Jag ska det detta avsnittet och se ifall det är nått att ha. Har svårt att tänka mej att det blir ett program som man sitter bänkad framför tv:n för varje tisdag. Tror egentligen att det är ett program som man både kan ha och mista. Jag tycker inte illa om Linda i den bemärkelsen, hade svårt för henne innan. Men sen läste jag hennes blogg ett tag och då blev hon mer mänsklig på något sätt. Men det känns som om det som man får se av henne nu kommer att ta bort den synen på henne som hon byggt upp. 

Så om 1½ timme vet ni vad jag gör!

513069pwkibtvcgl

13 kommentarer

  1. Jag håller med dig…jag tycker de känns ungefär som om hon vore desperat efter uppmärksamhet.
    Jag menar hon har ju inte setts till så mycket på ett tag så hon måste väl få lite uppmärksamhet nu då.
    Jag tycker bara att hon kunnat valt ett annat slags program att synas i, nåt mera ja inte vet jag!
    Men de blir nog bra, hoppas hon träffar nån! ;)


  2. Jag ska också titta på det. Killarna som är med verkar ha sökt för fel anledning. Se hur TV funkar, sa en i en intervju när han fick frågan om varför han sökte… Ööh?

    Saken är den att hon inte haft svårt å hitta killar. Bara hittat fel. Nu tror hon att hon kommer hitta rätt. Vilket jag tvivlar på. Kanske precis så som du skrev, den rätte för stunden. Hon gör ju programet för att det är en kul grej å för stålarna. Inget annat. Tror inte jag iaf. Visst, hon vill väl hitta kärleken. Sist hon hittade den på TV så var det inte så långvarigt (syftar på BigBrother 03), så varför skulle det bli det nu.

    Linda tycker att all publicitet är bra publicitet. Man syns. Det är iaf vad jag har läst. Men sen ska man ju inte ta allt på så stort allvar. Men det tror jag på att hon tycker. Varför annars göra bort sig i tv igen?

    (Tycker inte heller illa om henne, alla väljer sitt liv. Tycker bara det är lite patetiskt).


  3. Jag ska oxå tita faktiskt!
    tror att programmet kommer att bli lite patetiskt då hon alltid är så tillgjord i rutan.
    Håller med dig om hennes blogg däremot! Man lär känna henne på ett annat sätt och att hon bara är människa….med världen sämsta ”självförtroende!

    Hon har ju ett enormt bekräfftelse behov och det måste vara extremt jobbigt att känna så!!!

    Tror jag i alla fall….men va fan vet jag!

    Kramet!


  4. Jag har bara 6 minuter på mig att bestämma mig om jag ska se eller inte…. Men det är lite skräckblandad förtjusning över det hela så jag kommer nog falla till föga o glo jag med innan det är klart. :O


  5. Nästan lite lätt patetiskt och inget som gynnar henne…


  6. Inget jag har sett eller kommer att se, för det går ju samtidigt som programmet ”mästarnas mästare”. Det är kul att se!


  7. Jag har heller aldrig hört talas om att de heter het vägg hehe, men man lär sig nåt nytt var dag=)
    Tusan att jag missa den rätte för Rosing, de e alltid kul att se dessa desperata kändisar kämpa för lite uppmärksamhet=)


  8. ojojojojoj vad jag satt bänkad!! Berätta, vad tyckte du..


  9. Ärligt talat tror jag att hon gör detta för att få synas i media igen. Så hon inte blir bortglömd… hon lever ju trots allt på sitt kändisskap.
    Jag slötittade lite på programmet och fick mej ett å annat gott skratt när jag såg hur vissa killar betedde sej. Hur tänker somliga??


  10. Har totalt missat att det gick igår så vi gluttade på den nya serien The mentalist istället som var helt ok.


  11. Såg oxå på det, men bara en stund, tyckte det var så dåligt…men vad kan man förvänta sig??


  12. Ja det där bemödade jag mig inte ens att börja titta på. Det är så mkt skit på tv att jag nästan helt struntar i att kolla på tv.


  13. vad är adressen till hennes blogg??



Kommentera

