h1

Bloggtips!

februari 24, 2009

Jag vill tipsa om en annan blogg. Skrivpuff heter den. Hela sidan går ut på att varje dag läggs en utmaning in. En skrivutmaning. Jag hittade den igår och tyckte att den var jätteroligt, man behöver ju inte vara med varje dag utan bara de dagar man känner att man har något om just den saken att tillföra. Jag hade tänkt att vara med i dag men utmaningen var.. 

Skriv om ett loppisfynd (verkligt eller påhittat).

Och jag har nog inget loppisfynd i min hjärna och jag har heller inte fantasi till att hitta på ett inlägg så idag hoppar jag den utmaningen. Men det kanske finns någon mer där ute som känner att sidan vore nått för dem. Om inte annat så är ju sidan hur bra som helst vid bloggtorka. Tycker man om utmaningar och att skriva är ju denna sidan en skitrolig sida. Kolla gärna in den..

496095eu3p74sjr6

6 kommentarer

  1. Spännande blogg =)


  2. hej jo dagen vart hittils helt underbar din då???


  3. det finns då bloggar för allt, hihi… vi har rent underbart här hos oss nu, förra veckan var ju vedervärdig, så kallt så kallt.. ha en bra dag :)


  4. Jaaaa flåt..du e tillbaks…


  5. Sv;

    Hihi, ja han är för söt :) Speciellt i min sovmask xD


  6. Vilket bra tips! Den länken ska jag absolut spara.
    Snälla kan du inte skicka om lösenordet igen till dina skyddade inlägg, jag hittar inte mailet som du skickade förra gången (ska spara det på ett bättre ställe den här gången).



Kommentera

