h1

Utan Ord!

februari 23, 2009

033

Fler foton i Utan ord hittar du här!

18 kommentarer

  1. Hahaha, ja där behövs inga ord, sötnosen ;)


  2. Vilken underbar bild! Du har verkligen fångat ögonblicket. Jag hade gärna varit med där för att höra vad hon skrattar åt.


  3. Underbar ögonblicksbild! Undrar vad hon skrattar åt? :)

    Ha det gott och kika gärna in hos mig!


  4. ögonblicksbilder blir oftast bäst :) men skrattar hon? jag tycker det ser ut som hon gör en grimas.


  5. sv; jaa visst är den fin? :D


  6. Ha ha ha ha vilken goe bild!!!!!

    Klockren!

    Kramet!


  7. Tror att någon har tröttnat på allt fotograferande *ler* /Anette


  8. Här behövs inga ord, härlig bild!

    annette


  9. Vilken härlig bild! Hon verkar helt inne i det hon gör.


  10. Vilken skön bild! Den får mig att tänka på en reklam som just nu visas i Spanien, för chokladen Valor. Hur gapskratt får oss att gråta av skratt och sänder en enormt lyckorus till vår hjärna. Flickan verkar var mitt i ett sådant lyckorus. Härligt!


  11. En bild som är full av fart och bus/Lis


  12. Hihi, här talar bilden för sig själv och inga ord behövs!!!
    =)


  13. Vilken underbar bild! =)


  14. Vilken härligt glad bild. Så mycket energi strålar från den bilden. Kanon.


  15. Kul och busig bild ;-)
    *Kramar*


  16. Vilket litet charmtroll!


  17. En sådan härlig bild! Jag är totalcharmad :)


  18. härlig sprallig unge!



Kommentera

