h1

The house bunny (2008)

februari 22, 2009

The house Bunny (2008)

Handling: Det handlar om Shelly som bor i playboy huset. Hon fyller 27 och redan dagen efter hon fyllt blir hon utkastad ur huset eftersom hon nu är för gammal för att bo där. Hon bestämmer sej nu för att leta upp en annan familj hon kan bo hos. Vilket blir Zeta föreningen på en skola. Där blir hon deras husmor och hjälper dem att bli sexiga och snygga för att rädda huset från att bli borttaget. 

Motivering: Filmen var ganska rolig, det var blondin varning på högnivå och shelly gör verkligen själ för namnet dum blondin eftersom hon tydligen inte vet annat än hur man ska klä sej snygg och vara så sexig som möjligt. Filmen har vissa poäng och vissa scener som är roliga. Men ändå är filmen för trög för att nå toppen. Skrattfaktorn når inte heller toppen. En film i mängden som man sedan kanske glömmer bort.

Betyg: 3 av 5. Eftersom filmen hade vissa poäng blir betyget 3. Men mer än så var den inte värd.

bunny

7 kommentarer

  1. hmm låter inte alls som min typ av film :S


  2. Nog ingen film i min smak. Tycker också att EMD var bäst som sagt och tror den blir bättre ju fler gånger man hör den. Hoppas du har en bra söndag! Själv har jag vart ute och skottat och är helt slut!


  3. Inte min smak heller känner jag.
    Är ju som sagt mer inne på skräck så jag skippar nog denna här.

    Hoppas din helg vart fin? Kram Linda


  4. De där en film i min mans smak, älskar alla filmer med rumpor och tuttar! ;)


  5. haha ja inget man skulle bära iaf :)

    den filmen lät bra


  6. Haha, såna där filmer gillar jag :-)
    ättsmält ..


  7. Jag ska titta på den filmen snaart :P Bara för att du tipsade om den :) Få se vad jag tycker…



Kommentera

