h1

Sjuka söktermer!

februari 22, 2009

Det var ett tag sedan jag gjorde detta nu så tycker det är dags igen. Jag var bara tvungen att kolla hur länge sedan det var sist som jag listade roliga sökord och det var i Juni 2008. Så det är länge sedan.. Här kommer en bunt sökord som någon sökt på och sedan hittat min blogg via dem. Helt sjukt!

magi för pengar – Har faktiskt inte en anning om du menar magiska pengar eller om vissa pengar ger magi.

jag förlåter dig – Tack, men för vad?

hur man kontaktar folk – Svårt, men börja med ett hej kanske.

hot tjejer – Sök vidare!!

vad heter + grönsaker – Faktiskt inte en anning om vad du menar?

40+ naken – Sök vidare igen. Är faktiskt bara 29 år så det så.

det är slut mellan gud och mej – Okey, undra om det är bra el dåligt för dej?

ost hertiginnan – OST? Men hertiginnan hittar du iallafall här.

jennie flink lunarstorm – Nu har du nog kommit lite fel.

169800d1roia8zpa

12 kommentarer

  1. okey!!!ja det lättlagat:))))


  2. hahahaha så borde man kanske kolla LOL hahaha


  3. Svar: Ja, nu får det fan räcka! Sommaren är MER än välkommen! :)
    Ha en trevlig kväll!


  4. Hon är ju inte känd för att va smart hahahah

    Hur har din helg varit?


  5. Ha ha ha det är slut mellan gud och mej totally killed me. XD


  6. Är det gott.. själv hatar jag vitt vin. Godnatt :)


  7. Haha! Vad roligt att du kan kolla in sökorden så där.
    40+naken…jag undrar vad han eller HON var ute efter:)


  8. hahahaha, dina kommentarer är härliga :)

    ”det är slut mellan gud och mej” finns det en bok som heter. Annars hade jag ju undrat. Folk söker verkligen på urkonstiga saker.


  9. jag sökte på televinken och plötsligt hamnade jag här,haah,ha en bra dag.


  10. Ha ha! Sådant är riktigt skumt.
    Jag hade ett gäng som kom in via ”unga pojkar och gamla tanter”.
    Ugh!
    Men å andra sidan kallar jag ju mig själv för en gammal tant lite titt som tätt.
    :P


  11. :-)


  12. Hur kan man kolla sånt?? Visste inte ens att det fanns en sån funktion :oO
    Eller är det bara här på wordpress det funkar??
    *nyfiken*



Kommentera

