h1

Melodifestivalen del 3

februari 21, 2009

Melodifestivalen del 336350gzu64pnq7t

Jag gillade inte denna veckan, hittade ingen låt som var WOW. om jag måste välja får det vara EMD. Det var väll den enda som föll mej något i smaken. Men om jag ska vara ärlig har jag alltid haft svårt för låtar som jag hör för första gången. Blir mycket lättare när man hört dem ett par gånger tycker jag. Barnens favorit var med såklart EMD. Sambons favorit var ju då den sämsta. Det var hon som sjöng på ett annat språk, den var helt värdelös men det tyckte ju inte han.

Jag gick och la mej halv 9 igår för jag hade feber, vilket gjorde att jag steg upp väldigt tidigt idag, vilket har satt sina spår nu eftersom jag sitter här och tvingar mej själv att sitta uppe. Går jag och lägger mej nu får jag samma sak imorgon. Lika bra att bryta hjulet med en gång.

3 kommentarer

  1. Jag håller med dig, de bli sämre för varje gång, vissa låtat skäms man nästan över!!!


  2. ja håller med dej….dagen vart bra då+


  3. Har missat festivalen i år jag =/
    Får tjuvlyssna igenom sen misstänker jag =)
    Tycker senaste åren det bara varit mest nåt slags Jippo och dålig kvalite på musiken.
    Hoppas allt är bra med er och att ni får en toppen söndag idag
    kram kram



Kommentera

