h1

Tappade en läsare..

februari 20, 2009

Jag antar att min blogg inte kan passa alla. Igår hade jag 14 st som premunerade på min blogg genom Bloglovin. Idag har jag 13 stycken, så antar att min blogg inte uppfyllde de kraven som personen ifråga ställde. Något som jag tycker är synd är att man aldrig kan få reda på vilka som följer bloggen där igenom. Att det inte finns en funktion att man kan se vilka andra bloggare som följer en. Alltså inte bara för att jag vill se vem som slutade besöka mej nu. Utan för att det hade vore roligt att se om det var någon som ännu var obekant för mej. 

Sen det där med bloglovin.. Himla bra funktion och sida för övrigt, även om jag säkert har FÖR många på min sida. Många bloggar som jag faktiskt följer men som jag aldrig lämnar en kommentar på. Varför gör man så? De är intressanta men jag orkar inte kommentera dem, utan dem följer jag mest i smyg. OBS! Då inga stora bloggar.

Men jag kanske med skulle sortera lite. 

482976g7exqwkq4qJa man kan ju inte vara älskad av alla så är det ju..

23 kommentarer

  1. Intresserade läsare kommer och går, skulle jag tro!
    Önskar dej en mysig helg iallafall!!


  2. Ja TYVÄRR gör det ju det. :( Så himla TRAGISKT bara. :(
    Ha en bra dag! Kul att du minglade förbi och lämnade ett avtryck. :)


  3. Tack, men Findus är bara en katt ;)


  4. Man kan inte falla alla i smaken……..så är det bara.
    Och det är kanske tur det :P

    Tack för kommentaren hos mig!

    Ha en skön helg!


  5. Det var inte jag, för jag är kvar.
    det är trist när det minskar. Själv är jag så korkad så jag har besöksstaistiken på min blogg så jag ser direkt om det sker… Inte bra.


  6. tackar så hjärtligt! hoppas du får en bra helg : )


  7. Tack så jätte mycket! :)


  8. Jo de är som coolt vad man kan göra och är inte ens svårt egentligen =)


  9. jaha vilken blogg var mer din favorit då?

    tack för din röst! :D


  10. Jag följer dig i alla fall…) Och gör precis som du. Jag kommenterar inte alltid. men jag finns där. Läser kanske inte alla inlägg..men de flesta..


  11. Jag är kvar :)


  12. Kul du hitta min blogg och nu har jag kollat din,en bra början,men när styfars mormor släpper loss vinsten så kanske du inte hinner blogga på ett tag,haha,ha en bra kväll.


  13. jag vill också veta vilka som prenumererar.. :)


  14. Jag håller med dig i funderingarna, det är en massa funderingar jag har omkring bloggandet. Jag är kvar och kommenterar oftast när jag besöker bloggar, kan liksom inte låta bli, det kliar i fingrarna. Hoppas jag är kvar om du sorterar.;0)
    Kramar


  15. Visst är man lite nyfiken på vem som följer ens blogg. O jag är också kvar som trogen läsare här =)


  16. Howdie.
    Kul med en ny läsare på min sida :)
    Visst skulle det vara jättekul att se vilka som läser ens blogg:)
    Men jag erkänner att jag också läser vissa bloggar utan att kommentera, shame on me ;)

    Kram


  17. Ingen fara i taket! Du har ju kvar mig som läsare, det borde ju räcka haha!


  18. Ja men det är ju så där. Men jag förstår vad du menar.
    Har själv alldeles för många på Bloglovin jag med. En del kommenterar jag varje dag andra mer sällan. Men jag läser alla om inte varje dag så minst en gång i veckan.
    Har mina favoriter som jag besöker regelbundet. Och den listan blir längre varje vecka.

    Hoppas du haft en fin fredag nu vännen Kramar


  19. det är alltid mindre läsare på fredagar och lördagar =)


  20. Visst är det så.. jag prenumererar på de bloggar som jag finner intressanta. Ibland så plockar jag bort, ibland lägger jag till. Vet faktiskt inte hur många som följer min nya blogg.. Hade en annan på blogg.se förut, men den tog jag bort och har nu på wordpress oxså. Tycker att det är mindre besökare nu, men så kul då någon ny som du nu hittade till mig:-)
    Ha de fint tjingeling


  21. Det håller jag med dig om, skulle vara roligt å veta vilka som har en på bloglovin :)


  22. Nog skulle det vara intressant att se vem det är som kommer in på bloggen via bloglovin… Jag har dock inte lika många som du! Hoppas att du får en toppen lördag och att du vinner en ny idag! Kram Anna


  23. Mig har du inte tappat jag e kvar :-)



Kommentera

