h1

Lost från bra till dåligt!

februari 20, 2009

Nu har jag sett färdigt på Lost alla säsonger och jag faktiskt helt ärligt inte vad jag tycker om serien i sin helhet. När jag började titta på den så kunde jag inte sluta se den. Men i slutet kände jag mej mest förvirrad och hade den börjat som som slutet hade jag aldrig ens tittat på ett avsnitt. Hur en sån bra serie kan bli en sån skitserie mot slutet är för mej helt obegripligt om jag ska vara ärlig.

Säsong 1 – Verkligen skitbra. Jag såg avsnitten i sträck kändes det som. För varje avsnitt kunde man inte sluta undra vad som skulle hända. Det var verkligen spänningsfaktor på de avsnitten.

Säsong 2 – Denna säsongen upplevde jag samma späningsfaktor som säsong 1. Hela säsongen var också skitbra.

Säsong 3 – Började tröttna lite smått, men var ändå tvungen att se klart det. Hade jag kommit såhär långt kunde jag inte avsluta serien genom att inte se färdigt den och se vad som skulle hända.

Säsong 4 – Vad hände här? Bytte de ut dem som började skriva serien eller vad? Nu började jag verkligen bli förvirrad. Jag tröttnade, och fattade inte hur en serie som var så bra från början kunde bli så dålig. Jag gillade inte alls hur det skulle sluta. Man slutade hoppas på lyckliga slut. Att de skulle bli räddade förstod man ju nu, men allt var så invecklat och man fick verkligen koncentera sej för att förstå vad som hände.

Säsong 5SKIT! Hade jag vetat att dessa avsnitt skulle bli så tråkiga och långtråkiga hade jag aldrig sett färdigt serien.

464370mbw0hr7njg

5 kommentarer

  1. jo medär företaget verkar sjukt mysko, hela grejen är som ett stort skämmt :/


  2. Vissa serier ska nog inte hålla på för länge… De blir sällan bärre i slutet!


  3. visst är den! är verkligen sugen på att göra den men vet inte om jag vågar :p haha!


  4. Det är nästan så man ser en suckande karl framför sej när man läser det där. Ha det bäst.
    Kram
    attis


  5. Såg halva första säsongen men sen tappade vi bort oss bland halva inspelade band…



Kommentera

