h1

Inlägg som fastnar i hjärnan!

februari 18, 2009

Jag har bloggat i snart 3 år. Eller i Maj i år är det 3 år sedan som jag började blogga. Under de åren har man läst en hel del, en del fastnar medans annat man läser lägger sej på den delen av hjärnan som gör att man glömmer bort det efter en liten stund. Men det finns speciellt 3 stycken inlägg som jag minns som om det var igår jag läste dem. 

Inlägg nr 1: Det var en kvinna, kan inte sätta någon ålder. Hon hade iallafall barnvakt. Och det sjuka med detta inlägget var hur hon beskrev hur hon filmade flickan när hon satt barnvakt för att få reda på vad hon gjorde i deras hem och med deras barn. Ett inlägg som skapade hemskt mycket diskussion just då. Jag glömmer inte detta pga att jag säkert blev chockad över hur människor kan bete sej.

Inlägg nr 2: Det var en tjej som kom hem och hittade sin pojkvän i sängen på alla 4 med hennes dildo uppkörd i röven. Och hon undrade om det var normalt. Detta inlägget glömmer jag inte pga att jag förmodligen aldrig skrattat så mycket framför internet innan som då. Efteråt tror jag att jag mest tyckte synd om henne. 

Inlägg nr 3: Var en man som lade ut en väldig närbild på sin frus könsorgan, och den bilden var STOR! Jag har nog aldrig satt tungan så i halsen förut som när jag kom in på den bloggen. Där pågick en vild diskussion om man gör så eller inte mot sin käraste, detta var då utan frugans vetskap. Det inlägget var chockerande kan jag säga.

Har ni några lustiga/olustiga/roliga inlägg ni läst som ni vill dela med er av?

444601nxqkj3k584

17 kommentarer

  1. Nej men OJ! Hahahaha… jo jag har säkert en massa i bakhuvudet men jag är tvungen att återkomma för dina 3 minnesvärda inlägg gjorde att jag fick hjärnsläpp… vilket folk det fins??? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta… så jag gör båda två! ;)


  2. Ojojoj, vilka grejer =O
    Vet inte ens om jag vill snubbla in på så’na bloggar inte den sista i alla fall !!
    Hahahaha !!


  3. Hallojsan. Ja det fins många bra citat. Tycker det är skoj att läsa dem.
    Kram
    attis


  4. hahahha underbara inlägg ju ;)


  5. en säng skulle sitta fint idag:P


  6. Förstår att du minns dom inläggen!! Kommer inte på nåt jag minns speciellt så här på rak arm, men jag ska fundera lite. Nyfiken på ditt besked….


  7. Ja jag trodde verkligen inte att jag skulle gilla den filmen:P


  8. Jag har nog kommit lindrigt undan om man nu undantar mannen som förlustade sig med avgasröret…

    Ha en bra dag!


  9. Tack så mkt =)


  10. Men vilka inlägg du har sett, jag kan inte säga ngt just nu, men visst finns det ibland knasiga saker man ser…kram


  11. svar: ja det tycker jag också :)


  12. Näää jag har inget som jag komma på nu men din nr2 där var ju stört skön!

    Om det är normalt….för honom kanske, finns ju faktiskt de som vill ha saker uppstoppade i röven ha ha ha

    En vinnare!

    Kramet

    p.s är nyfiken på ditt BESKED?


  13. oj vilka knepiga folk som vill dela med sig av sånt på sin blogg,
    hoppas allt är bra med dej här är en grå å trist dag idag,
    kram


  14. Haha Det är ju tur att vi alla människor inte är lika dana då ;) så att man kan roas utav andra….

    Och btw. Spa spelet är inte på WII utan på internet.. På sidan http://www.friv.com. :D


  15. Det var starka inlägg du stötte på. Har nog inte kommit in i så starka inlägg tror jag, eller så har jag förträngt det ;)


  16. Jag minns 2… mycket väl… båda från Lotta, hahahah!

    http://lisenj.blogg.se/2008/august/fragetecken.html

    http://lisenj.blogg.se/2009/january/min-mus-ar-sleten.html


  17. Haha! Jag har missat alla tre inläggen men fick mig ett gott skratt nu när du skrev om dem:) Tack!!



Kommentera

