h1

Tydligen lik Vimmelmamman?

februari 17, 2009

blogg

Jag gjorde testet där man kunde se vem jag skriver mest likt som. Och mitt resultat blev Vimmelmamman och den bloggen var för mej obekant, säkert lika obekant för mej som min är för henne. Jag skummade igenom den bloggen och vet inte varför min blogg är lik hennes. Jag är aldrig ute och vimmlar, jag sitter mest hemma i min enkla boning tillsammans med barnen och sambon. Men hellre den bloggen än att vara lik Blondinbella eller någon annan av de större bloggarna.

Sen undrar jag vad mitt resultat grundar sej i? Att jag skriver mycket om barnen är min första tanke. Men har inte en anning faktiskt då jag tycker min blogg är unik och inte liknar någon annan blogg. Eller det kanske är just det den är eftersom min blogg är en vardagsblogg och den kategorin över nätet är stort. Jag tror i genomsnitt att det finns mest vardagsbloggar.

354493vzvnkvbkj4

10 kommentarer

  1. Jag blev Kissie!!!!!!!!! GHA! #¤%@#¤¤%!!!


  2. ”Drinktips, shopping och party. Den stora drömmen om att bli glamourmodell hägrar i horisonten.”

    ???? Ja o ja… det är min blogg i ett nötskal, hahahahah! Underbart ;)


  3. Jag blev http://kellybiddle.se/ har aldrig hört talas om den bloggen tidigare och hon har säkert aldrig hört talas om mig heller :)
    Det enda lika jag kunde finna mellan oss var den rosa layouten…

    Kram och tack för igår Marra – det värmer <3


  4. hoppas du har en bra tisdag,
    må så gott


  5. ja jag fattade inte ens hur man tar det där testet jag. Så jag är nog unik då antar jag *asg*

    nej då du är inte lik vimelmamman alls.

    Hoppas din tisdag var fin Kram Linda


  6. Intressant och kul! Det får jag nog ta och testa och se vem jag är eller liknar…

    Kram!


  7. Nej, det där testet tror jag inte på!


  8. Det där låter verkligen som ett kul test! Ska gå in där och kolla lite nu, jag också!


  9. Måste in och testa det testet med :)


  10. Intressant :)



Kommentera

