h1

Cookies n Beans

februari 14, 2009

Jag tittade inte på hela melodifestivalen förra veckan, men har lyssnat på alla låtarna från förra veckan ändå. Och måste säga att denna veckan var det svårare att välja ut en favorit. Min favorit kom ju inte med tyvärr men Måns var inte dålig heller så det var ett helt klart godkänt vinnarval. Men min favorit var ändå..

Cookies n Beans 

Jag vet inte riktigt, men jag gillar den sortens musik vid ett visst humör så den låten var den som fastnade mest hos mej ikväll. Och tycker att det var riktigt synd att de inte gick vidare till finalen som är sen. Men man kan inte ha tur jämt och sen får jag skylla mej själv för jag röstade aldrig. Därimot så tyckte jag inte att Amy nådde änna ut denna gången. Hon var mycket bättre förra året. Gillade inte denna låten så mycket alls. Men barnen gjorde det såklart.

317353iojxe87pl1

4 kommentarer

  1. Aa de är de.. sj? haft en bra alla hjärtans dag?


  2. Jag gillade med cookies n´beans.

    Tack, ja gubben han är snäll han som köper blommor :-)


  3. Haft en trevlig helg?


  4. Den låten fastnade för mig också :)Den är bra. Tyvärr kanske inte melodifestivalsbra men bra i andra sammanhang. Europa är inte redo för den sorts musik i schlagersammanhang. Tyvärr.

    Amy var inte så bra. Det känns som hon fastnat i allt. Samma koreografi och ja…men småtjejerna älskade henne. Vad sa Mede…’litet barn har många fans…’minns inte riktigt – men det var nåt åt det hållet :)
    Måns var bra. Skäms å erkänna det, kan bli tagen för att vara tantsjuk ju ;) Sen har de gjort så hans låt och hans show ska passa de andra länderna i smaken. Så känns det.



Kommentera

