h1

2 (o)speciella dagar!

februari 14, 2009

Mitt internet funkade inte som det skulle igår, och jag hade ju tänkt att skriva ett par ord om fredagen den 13:e

Fredagen den 13:e

Jag har nog aldrig varit skrockfull, men ändå är det en dag som man förr ändå tänkte på. Att man iallafall undrade om det skulle hända något hemskt. Om man skulle ha mer otur den dagen än andra. Men en fredag den 13:e 2000 födde jag en alldells underbar dotter. Och efter att jag fått henne en dag som den, slutade jag tro på otur utan andvänder den dagen som min tur dag. Visseligen händer det aldrig att jag har mer tur denna dagen än andra dagar. Men jag har heller inte otur den dagen. Eftersom hon kom till den dagen så är dagen iallafall inte någon otursdag. 

Alla hjärtans dag

Jag har ju skrivit om denna dagen innan i veckan. Denna dagen är ju mycket speciell för många men inte för mej. Jag tycker inte att det behövs en speciell dag för att visa sin kärlek på. Så denna dagen ska jag tänka på alla de som verkligen sitter ensamna och inte har någon att fira denna dagen med. 

345358shp6b6vpmk

8 kommentarer

  1. Mycket fint tänkt :)

    Hoppas dagen blir bra


  2. Håller med dig Marra! Jag o mannen kan räkna på våra fingrar de gånger vi firat denna dagen…alla dagar med honom är viktiga för jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom!

    Ändå….önskar dig o lilla familjen en mysig dag ialla fall!

    Kramet


  3. Jag har också fött barn fredagen den 13: e så då får man tänka i andra banor!
    Kram!


  4. detta året är alla hjärtans dag väldigt speciell för mig :)


  5. Helt klart så ska man ju visa sin kärlek även andra dagar men på något sätt är det lite mysigt med alla hjärtans dag. Om inte annat får man en anledning att kanske hitta på något speciellt. Ha en bra alla hjärtans dag!


  6. Jo, det finns många som är skrockfulla och tror att fredagen den 13:e är en otursdag.
    Men själv tror jag inte på sånt.
    Och för dig är det ju en turdag istället, eftersom du födde din dotter en fredan den 13:e.
    Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag.
    Kramar


  7. Härlig Alla hjärtans dag på dig Kram Linda


  8. *SV:* nja, jag trodde det skulle vara mycket mer skratt-scener i filmen.. men den var faktiskt ändå skön!



Kommentera

