h1

Kort Nr 4 i mapp Nr 2 blev det!

februari 12, 2009

Jag blev utmanad av Mrs X att jag skulle ta 4:e fotot i 4:e mappen. Men måste erkänna att jag är tvungen att fuska nu. För ett tag sedan fick jag virus i min dator och var tvungen att radera precis allting i den, så jag har bara två stycken mappar. Så det fick bli fjärde kortet i den andra mappen istället. Men antar att det gick lika bra. Först var jag jätteorolig för hur detta skulle sluta, men sen när jag såg vilket kort det var minskade min oro. Jag är inte så jättenoga med att radera bort de dåliga korten i mapparna. Men klarade mej jättebra denna gången. *Pustar ut*

Här kommer kortet:

bumbiKortet är då min käraste vän & älskade hund.

Jag utmanar i min tur:

* Turez

* Znogge

* BountyLady

*Suzanita

 

16 kommentarer

  1. Jamen, det var ju ett fint kort! Tråkigt med virus i datorn. Nästan värre än virus i kroppen ju.


  2. Vilket fint kort på en söt hund! =)


  3. Å nej vad jobbigt med virus.

    Men ett härligt kort blev det i alla fall du :)


  4. ohw vilken söt!


  5. Har lagt till dig på bloglovin förresten :D ska vi följa varandra? :D


  6. Aa tycker oxå de tältet är mega sött =)


  7. Vilken söt en!


  8. Men vilken fin bild och en så söt hund! Jag hänger på även om jag gjort en liknande! Fjärde mappen och fjärde kortet är på väg…


  9. Sån söt hund.
    Du ligger förresten på plats 10 på min tioitopplista över de som kommenterat mest.;0) Jag är barnsligt förtjust i allt man kan lägga in på bloggen och stolt över att jag lär mig lite varje dag, så jag prövar det mesta.
    Kramar


  10. Nästa gång du blir smittad, radera inte dina bilder:
    http://fotografhelsingborg.blogg.se/2009/february/hur-du-raddar-dina-bilder-vid-en-virussmitta.html


  11. svar: Ja gud ja, det har du rätt i. Sovmorgon är ju bäst. Men går man i skolan är det skönare att komma upp i tid så man slipper stressa :P


  12. lösenordsskyddade inlägg, spännande xD


  13. Kikar in och önksar dig en fin fredag! Kramiz M


  14. Hello!

    Jag ska anta utmaningen så snart jag har fixat min gamla hårddisk!

    Har fått samma utmaning av två till bloggare sååå den får vänta ett tag till.

    SorrY!
    Men den kommer den kommer!

    Kram!


  15. http://bountylady.wordpress.com/2009/02/16/4th-4th/
    Nu sååå… ;)


  16. […] kommer ifrån Miss Arden och Love & Hate  Och så här blev […]



Kommentera

