h1

Den goda sidan segrade!

februari 11, 2009

Imorse satt de på var sin axel, den goda och den onda sidan av mej. Och hade en diskussion vidare jag skulle stiga upp eller ha sov morgon. Den enda sidan är vit och  ser mer ut som en ängel med vingar och gloria på huvudet, den andra sidan är lik djävulen och bär horn. Precis så typiska som ängelarna och djävularna är.

Ängel: Wake up sunshine..

Djävul: Äsh ligg kvar, ta sovmorgon

Ängel: Stiger du upp nu så får du mer gjort idag

Djävul: Nee ligg kvar, skiten som måste städas är ändå kvar.

Ängel: Nej upp och hoppa sålstråle..

Djävul: LIGG KVAR!

Men denna gång segrade faktiskt den goda sida!!

306030kvogxuqi33
Edit: Gjorde ett Test som jag hittade hos Lindis och var bara 19% ond så kanske inte alls konstigt att den goda sidan segrade då.
14 kommentarer

  1. Hehehe så god du var =))) Kram


  2. Skönt att det goda segrade :) Jag blev 16% ond. ;)


  3. Hahaha, vilken tur, jag hade nog lyssnat på den andre ;)


  4. fan de ä synd om oss nu!!! Och din djävul sa även till mig…
    – ligg kvar ;)


  5. lyssna på djävulen du


  6. Skönt att det rätta tog överhanden!


  7. Haha ja det måste väl också inträffa nån gång att den goda sidan segrar =)
    Kramis


  8. haha…. även min goda sida segrade idag, efter att ha gjort testet! Ha en bra dag!


  9. jag är 16% ond (i smyg) =D
    jag bråkar ofta med de 2 figurerna….


  10. Ja, det är inte alltid det lättaste att stiga upp från den sköna sängen på morgnarna.
    Hoppas du får en bra fortsatt dag.
    Kram


  11. Ha ha! Jag hade lyssnat på den andra.
    Dock inte av ondo, utan för att jag är för klen.. :P


  12. Jag har en tredje variant! Ängul. Den låter mig ligga kvar en pyttestund, men sen är det dags att göra nytta!


  13. Är jag en mes eller?? Så här blev mitt resultat:7% ond! Du är så himla god. Så god så att onda människor skrattar åt dig. Akta dig så att du inte blir trampad på!


  14. Min man och son hade magsjuka runt jul och den var riktigt segdragen. Speciellt för maken…
    Jag själv är så glad att jag aldrig fick det!



Kommentera

