h1

Magsjukeblogg!

februari 9, 2009

Jag mår lite, lite bättre idag och det är tur det eftersom min blogg håller på att förvandlas till en magsjukeblogg. Dock verkar det vara barnens tur idag. Jag vaknade klockan halv sju och var klarvaken men kände hur magen gjorde uppror och tänkte jag skulle försöka sova lite till. Jag vaknade av att Ebba kom och klagade på illamående så det är väll hennes tur nu. Jag fick i mej lite yoghurt och efter en stund började jag känna mej piggare. Eller är fortfarande väldigt matt i kroppen, men i magen känner jag mej piggare. Än har den inte slagit baklängelse, men man vet ju aldrig. Kan ju komma en pärs till snart.

Hoppas att ni där ute är pigga, glada och alerta..

247141lgqq2r3ibz

7 kommentarer

  1. Urk och fy, hoppas barnen slipper kräkas. Skönt att du mår bättre :)


  2. *krya på er, mycket mer än så kan man väl inte skriva*


  3. Tackar! :) Hoppas du har en bra dag!


  4. Ja usch, magsjukan är bra otäckt.


  5. Nä fy !!
    Hoppas barnen slipper det o att du blir frisk med nu !!
    Kramar på dig !


  6. Oh nej. Inte ni också. Jag lider med Er. Magsjuka är så hemskt. Hoppas ni piggnar till.
    Krya på Er kramar


  7. Så skönt att du mår lite bättre idag.
    Det är ju så jobbigt med magsjuka.
    Men vad trist att det verkar vara barnens tur.
    Magsjuka smittar så otroligt fort och lätt, och får en det i familjen så får oftast alla det.
    Håller tummarna för att det går över snabbt och att ni känner er pigga snart igen.
    Kramar



Kommentera

