h1

Migrän förvandlades till magsjuka!

februari 8, 2009

I fredags hade sambon migrän sa han när han kräktes två gånger under dagen. Han trodde nog det eftersom han hade en sådan grym huvudvärk. Men sen gick den över på precis lika plötsligt som den kom. Igår klagade barnen på illamående och magont. Men inget hände där heller. Och jag började undra vad detta var. 

Igår kväll började jag få ont i magen, så jag gick och la mej och sov. Idag känner jag en malande huvudvärk och magont fortfarande. Jag hoppas att det stannar vid detta och inte blir värre. För jag är helt övertygad om att sambons migrän faktiskt var magsjukan. Det som jag trodde vi för en gångs skull skulle klara oss från denna vintren. För jag vill inte ha värre magsjuka än såhär..

212370h6fucur7so

10 kommentarer

  1. Hoppas att det går över snäckan….det är verkligen inte kul med magsjuka!

    Kramet!


  2. Å fy, jag lider med er… magsjuka är fruktansvärt!


  3. Stackare :)
    Hoppas det går över snart.
    Passa på att tävla om smink hos mig :)
    Kram


  4. Åh, era stackare! Men många som fått maginfluensa har också haft ont i huvudet så du har nog rätt!
    Krya på er nu!


  5. Denna vintern är bedrövlig när det gäller sjukdommar.Känner inte en familj där alla har klarat sig.

    Krya på er!
    Nu ser vi fram mot en frisk vår….


  6. Uch, på mitt jobb åkte två hem förra veckan och var dundermagsjuka… urk! Och jag som blir magsjuk bara jag hör att någon har det, flera mil från mig, behöver inte ens ha träffat personen. Hi, hi. Hoppas ni kryar på er.


  7. Krya på er…


  8. Men vad trist att ni verkar ha fått magsjuka.
    Och att det började med den jobbiga migränen…inte roligt alls.
    För både migrän och magsjuka är jobbigt.
    Hoppas det inte blir alltför besvärligt och går över snart.
    Stor *Kram*


  9. Fy skråen för magsjuka, hoppas ni är bättre nu allihop !!
    Krya på er-kramar !!


  10. Nä, visst är magsjuka bedrövligt. Avskyr det och hade det förra våren senast så jag hoppas verkligen jag slipper undan nu…



Kommentera

