h1

Magsjuk!! :O

februari 8, 2009

33716pe1u9or1bnJag har varit helt off idag, legat på soffan och sovit nästan hela dagen. Vaknat och haft magknip, somnat om när det lättat och så har det hållt på hela dagen och hela kvällen. Huvudvärken har suttit i hela dagen och hela kvällen, ingen sömn hjälper. Det jobbigaste är att det faktiskt bara blir värre och värre, det lättar liksom ingenting med magen. Jag önskar verkligen att jag vaknar som en ny människa imorgon för såhär vill jag inte ha det en dag till. Superjobbigt! Dessutom var jag tvungen att tacka nej till jobb imorgon med och det gillade jag inte alls. Men hade inte ens fixat att jobba då min kropp inte innehåller mer än smärta förtillfället.

Nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar frisk imorgon..

5 kommentarer

  1. Hoppas du mår bättre imorgon, jag ska hålla tummen för dig. nattnatt


  2. Ja jag hoppas verkligen att du mår bättre i morron !
    Kram !!


  3. Men usch! Ont både i huvud och mage!! Hoppas verkligen att du snabbt blir bra!


  4. Nämen fyyy… Hur mår du idag?


  5. Jag hoppas verkligen att du inte får mer magsjuka på länge nu. Det är en fruktansvärd pärs att gå igenom! kram



Kommentera

