h1

Händelselös dag!

februari 7, 2009

Härliga Lördag!

Nu är det äntligen lördag, jag är ledig och det är jätteskönt. Det är sportlov och det är jätteskönt för barnen. Vad jag vet nu är jag ledig nästan hela sportlovet, jobbar på torsdag nästa gång, men jag har lärt mej att det snabbt kan ändra sej. Jag har inte en anning om hur jag ska spendera denna dagen. Det stora trollet här hemma ska på kalas ikväll så jag måste iallafall iväg och se om jag kan hitta en liten present till tjejen som har kalaset. Jag tycker det där med de där små paketen är svåra, det ska vara under en 100 lapp och något andvändbart. Skitsvårt med andra ord. Känns som alltid bara köper skit till dessa kalas.

Sen ska jag plocka iordning lite här hemma, så jag slipper det senare i veckan. Min lördag kommer nog bli händelselös!! Men jag älskar händelselösa dagar.

229405xi3opkerad

9 kommentarer

  1. ha en riktigt härlig lördag!


  2. Det är dom dagarna som är bäst ;)


  3. ok, jag vet inte varför… eller om det spelar nån roll… men jag lämnade fel url ;)


  4. Det är dom händelselösa dagarna som ger perspektiven mot de händelserika… :-D


  5. Då är det lördag igen..tiden går snabbt..söt bild :)


  6. Skönt för dig att vara ledig för det har ju blivit en hel del jobb! Här har vi sportlov först vecka åtta så jag ska jobba en vecka till men sedan…
    Kram!


  7. Hoppas du haft en lugn o skön dag =)
    Kram !


  8. Hoppas du får en skön lördag och sportlov!!!.
    Att bara vara kan var nog så härligt, för ibland är det så mycket vardags stress.
    Ha det gott


  9. Ja, det är skönt med lördagar och helger, och speciellt när man jobbar.
    Och att det även är sportlov måste ju vara så skönt för barnen
    och vad skönt att du också är ledig nästan hela sportlovet.
    Hoppas barnkalaset blev trevligt och önskar dig en fin fortsatt kväll och helg.
    Kramar



Kommentera

