h1

Några korta rader!

februari 6, 2009

Jag hinner inte skriva något långt eller något vettigt. Kikar in och lämnar ett par rader. Dags att gå till jobbet igen. Har jobbat 4 dagar av 5 denna vecka. Så jag är helnöjd.Fortsätter det såhär slipper vi leva på vatten och bröd i Mars med. Igårkväll när jag kom hem var jag så trött så jag tittade lite på tv:n, sen somnade jag. Tur barnen redan var nattade när jag kom hem, blev lite avkoppling innan jag somnade iallafall..

Nu är det dags att gå och tjäna lite pengar! Hoppas ni får en bra dag!

276566eowuixhzws

5 kommentarer

  1. Härligt när man får jobba. Önskar jag kunde komma ut och jobba lite jag med. Men inte bara för pengarna utan för min själ.

    Hoppas er fredag blir bra nu Kram Linda


  2. Det samma och trevlig helg! Skönt att veta att pengar är på väg in.
    Kram!


  3. å nu lider det emot kväller hoppas du får en bra sådan..kram


  4. skönt at tjobba när man trivs=) hoppas du får en bra dag och att helgen blir fin!
    massa kram


  5. Låter som en skön kväll.
    Kramar



Kommentera

