h1

Lugn dag & Lugn kväll!

februari 3, 2009

Lugn dag & Lugn kväll!

Jag har jobbat idag och det gick fruktansvärt fort, hela dagen bara försvann. Så fort brukar inte dagen gå. Jag kom hem och det var dags för att laga middag direkt. Köttbullar och Makaroner så inget avacerat idag inte. Tvättade lite och hängde upp en maskin tvätt. Barnen var trötta efter både fritids och dagis så det var väldigt lungt här hemma.

Jag satt framför datorn en halvtimma, ägnade den tiden åt att skriva ett inlägg. Besökte lite bloggar men fann ingen ro till det heller, därav lite kommenterande hos er andra. La mej på soffan och tittade på ett par avsnitt av Lost, vilket är den nya serien jag börjat se på. Finns inte många serier kvar nu som jag inte sett. Har inte en anning om vad jag ska titta på sen. 

Nu är det dags för sängen, en dag imorgon med. Och imorgon kväll jobbar jag så hög tid att vara utvilad för en gångs skull.

God Natt!

197679nx5sa5anla

One comment

  1. Ja ibland är dagarna just så, fyllda och vi går trötta till sängs.



Kommentera

