h1

Grattis Tonårsmorsan!

februari 2, 2009

Nu har kvällen lidit mot sitt slut och jag vill avrunda denna kvällen med dessa orden..

”Den som vill leva om sitt liv har inte levat.”

Innan jag går och lägger mej passade jag på att kolla hur det gått för Tonårsmorsan i det stora bloggpriset. Och hon VANN ingen är gladare än mej. Jag röstade faktiskt varje dag på henne, eller det var ju också den enda bloggen jag röstade på. Jag började läsa hennes blogg redan när hon hade den på Msnspace, jag fastnade för låten hon spelade och ibland gick jag in där bara för att lyssna på låten hon hade på sin sida. Det första inlägget jag minns av henne är ett inlägg där hon skrev om Binta och hennes telefonvana. Kommer inte riktigt ihåg det nu men det var nått om att hon pratat hela natten och mindes mej själv som tonåring.

Jag blev superglad över att Tonårsmorsan kammade hem det priset för det var hon verkligen värd.

207195r51wt9kt5j

6 kommentarer

  1. skoj när ens favvisar vinner!
    speciellt om man följt innan dom blev kända=)
    krmias


  2. Det var roligt att hon vann, jag röstade inte på någon blogg, men tycker att hon var väl värd att vinna! =)


  3. Ett litet tips till dig gumman,gå in på min blogg sedan klickar du på fluffbabes bannern så får du 20% rabatt om du vill handla hos dem,dom har underbart fluffiga saker!Marschmallow dushgelé bland annat mums!


  4. Jag får allt gå in på hennes blogg och kolla läget eftersom att du prisar henne till skyarna haha ;)


  5. Grattis från mig med! Kul att hon vann!


  6. henne har jag aldrig läst så nu ska jag gå in och kika lite där :-)
    Tack för tipset.



Kommentera

